طریقه ی باز کردن کفشوی حمام

اکثر مواقع راه چاه حمام یا دستشویی رفته رفته گرفته میشه و آب خوب عبور نمیکند، این مشکل، خصوصا در منازل قدیمی ساز بیشتر رخ می دهد.

برای بازکردن گرفتگی چاه حمام هر مدت یکبار باید با سیفون تلمبه زد یا از مواد باز کننده لوله نظیر چانته یا اسید استفاده کرد تا راه آب باز شود. اما در برخی مواقع اسفاده از این لوله بازکن ها برای رفع گرفتی های چاهک حمام جوابگو نبوده و خود نیز باعث بروز مشکلاتی دیگری از جمله از بین بردن لوله های فاضلاب حمام و سوراخ کردن آن ها می شود که در این صورت مشکل شما فقط با تعویض لوله ها برطرف خواهد شد.

از موادی که برای اینکار زیاد استفاده می کنند و استفاده از آن ها به لوله آسیب می رساند موارد زیر می باشد:

  • چانته( سود سوزآور)
  • اسید های قوی
  • محلول های شیمیایی لوله بازکنی

برای باز کردن چاه حمام در استفاده از این مواد بیشتر دقت کنید.

دلیل گرفتی چاه حمام

دلیل بسته شدن راه آب  لوله های حمام

جمع شدن مو داخل سیفون یا لوله ی  حمام می باشد. جرم گرفتن و رسوب در دیواره های لوله باعث باریک شدن قطر لوله شده و گرفتگی لوله را منجر می شوند. استفاده از اسیدهای قوی برای بازکردفتگی حمام موثر هستند اما متاسفانه باعث سوراخ شدن لوله می شوند. برای این کار می توانید از یک ماده ی جایگزین استفاده نمایید.

 

باز کردن لوله های پوسیده ی حمام با پودرلباس شویی:

برای باز کردن لوله ی حمام باید بی خطرترین آن ها و در عین حال موثر ترین آن ها را انتخاب کرد. راه های متعددی برای باز کردن گرفتگی لوله ی حام به طور تضمنی وجود دارد که اولین راه آن استفاده از پودر باسشویی میاشد.

برای بازکردن گرفتی لوله ی حمام ابتدا اب داغ را درون لوله بریزید وسپس برای بازکردن لوله نیمی از پودر را درون لوله بریزی و

دوباره آب داغ را باز کنید. اگر گرفتگی برطرف نشد دوباره این عمل را تکرار کنید تا راه حمام به خوبی باز شود. برای انجام بهتر این کار می توانید یک تلمبه ی دستی را گرم کرده و از آن استفاده نمایید.

 

مواد شوینده ی راهکار مناسبی برای بازکردن کفشوی فاضلاب حمام هستند. از هر ماده ی شوینده ی دیگری مثل ششمپو نیز می توانید استفاده کنیددومین راه بری بازکردن گرفتگی لوله های حمام استفاده از فنر لوله بازکن برقی می باشد که شرکت های لوله بازکنی این کار را برای شما به بهترین شکل انجام می دهند.

شرکت سپهرسرویسدر زمینه ی لوله بازکنی فوری و تعمیرات لوله بازکنی با بکارگیری مجهزترین تجهیزات آماده ی خدمت رسانی به شما همشریان عزیز در تهران و حومه می باشد.

مطالب مرتبط:
رفع گرفتگی چاه فاضلاب و تخلیه چاه

رفع گرفتگی لوله فاضلاب توالت 09127101077 باز کردن چاه توالت


راهنمای خرید سینک ظرف شویی


باز کردن کفشوی حمام و استفاده از اسید متناسب با آن


روش باز کردن لوله ی ظرف شویی


بهترین راه بازکردن لوله


بازکردن گرفتگی لوله ها بدون استفاده از مواد شیمیایی

77 10 710 0912 تماس بگیرید