عوامل موثر در پرشدن چاه توالت

گرفتگی چاه توالت و لوله های مرتبط به فاضلاب در هرزمانی ممکن است رخ دهد. عوامل متعددی در پر شدن چاه توالت نقش دارند که توجه به این نکات و رسیدگی به آن ها سبب می شود که چاه منزل شما تا مدت ها نیاز به تخلیه چاه نداشته باشد. عواملی که زمان پر شدن چاه منزل شما را تحت تاثیر قرار می دهند شامل موارد زیر می باشد.

مکان حفر چاه:

چاه های فاضلاب که در مناطق کوهستانی حفر می شود و اطراف چاه از خاک نفوذ پذیر کمتری احاطه شده است دارای کشش آب کمتری بوده و همین موضوع سبب می شود تا چاه فاضلاب زودتر پر شود. اما در مناطقی که به جای سنگ، شن بیشتری در آنجا موجود می باشد خاک می تواند براحتی آب فاضلاب را جذب کرده و تا مدت ها چاه پر نشود. واضح است که اندازه ی چاه نیز در این امر قابل اغماض نیست.

طول عمر بالای چاه:

اگر از عمر چاه منزل شما مدت هاست که می گذرد و بوهای نامطبوع به فضای منزل شما راه پیدا کرده اند این بدان معناست که چاه منزل شما پر شده است. تخلیه چاه تنها راه حل برای چاه ها با طول عمر بالا نمی باشد. زیرا پس از تخلیه چاه شاهد پر شدن دوباره ی آن پس از مدت کوتاهی خواهید بود. فاضلاب های رسوبی بر روی دیواره ها و کف چاه به راحتی با تخلیه چاه از آن خارج نمی شوند و هر بار به حجم و ضخامت این رسوبات اضافه می شود. هر چه به این رسوبات و لایه های اضافه شود قدرت نفوذ پذیری دیواره ها کمتر شده از این رو چاه زود به زود پر می شود.

راه حل چیست؟

چاه های فاضلاب و لوله های سیستم لوله کشی فاضلاب بعد از گذشت مدتی نیاز به لایروبی و تعمیرات مربوطه خواهند داشت تا بتوانند دوباره کیفیت اولیه خود را بدست آورند. لایروبی چاه به این شکل صورت می گیرد که متخصص شرکت تخلیه چاه پس از تخلیه چاه به درون آن رفته و با ابزار و مته های مخصوص، اقدام به  لایروبی چاه می کند. و با تانکر های مکنده رسوبات و لایه های اضافی را از چاه بیرون می کشد. امر مهم و اساسی در این امر این است که لایروبی چاه باید توسط فردی حرفه ای و با تجربه انجام گیرد تا هیچ گونه آسیب به چاه وارد نگردد.

تخلیه چاه

شرکت سپهرسرویس با بکارگیری مجهزترین تجهیزات و نیروهای مجرب در زمینه ی تخلیه چاه و لایروبی چاه پس از تخلیه چاه آماده ی خدمت رسانی به شما شهروندان در تهران و حومه می باشد.

77 10 710 0912 تماس بگیرید