تعمیرات توالت فرنگی خراب به چند دلیل انجام می گیرد. از جمله دلایل عمده که باعث خرابی در توالت فرنگی می شود بروز مشکلاتی در گرفتگی لوله ی توالت فرنگی و یا خرابی سیفون توالت می باشد.

خرابی سیفون باعث پراکنده شدن بوهای نامطبوع در فضا می شود و گرفتگی توالت نیز موجب بالا زدن آب توالت خواهد شد. در این قسمت به رفع این مشکلات و نحوه ی تعمیر توالت فرنگی خراب می پردازیم.لوله بازکنی مرکز تهران،لوله بازکنی شرق تهران

دلایل خرابی سیفون و تعمیر آن:

از جمله دلایلی که باعث می شود سیفون توالت فرنگی به خوبی کار نکند کم بودن حجم آب تانک فرنگی، خرابی پرکن و یا فلوتر فرنگی، خراب بودن پمپ تخلیه، خرابی سیستم توالت فرنگی و تنظیم نبودن پیچ ها می باشد.لوله بازکن،لوله بازکنی، لوله بازکنی غرب تهران

اگر بوی نامطبوع فاضلاب به درون منزل راه پیدا کرد علت عمده ی آن کم بودن آب موجود در سیفون یا نصب نادرست توالت فرنگی می باشد.

از جمله دیگر مشکلاتی که سبب بروز اشکال در سیستم توالت فرنگی می شود تخلیه نشدن آب است که در این صورت ایراد از پیچ ها یا گیر کردن بدنه ی اهرم در تانک می باشد. بلند بودن طول زنجیر نیز باعث ایجاد این مشکل خواهدشد.لوله بازکنی جنوب تهران،لوله بازکنی شمال تهران

اگر آب موجود در توالت سریع تخلیه نمی شود می تواند اشکال از شترگلو باشد. بستن زانوی اضافه در شترگلو و یا نبودن ونت خشک سبب بروز این مشکل خواهد شد.
مطلب بیشتر:انواع سیفون توالت

زمان تعویض سیفون توالت

رفع گرفتگی توالت فرنگی:

از دیگر عواملی که باعث  می شود گرفتگی توالت فرنگی می باشد. گیر کردن شی خارجی درون لوله ی توالت  سبب بروز این مشکل خواهد شد. گرفتگی توالت فرنگی دلایل متفاوتی دارد که بسته به آن روش های مختلفی برای رفع گرفتگی توالت وجود دارد.در صورت گیر کردن شی خارجی با استفاده از فنر لوله بازکنی می توان موانع را از راه آب فاضلاب بیرون کشید.  استفاده از دستگاه تراکم هوا و فنر فولادی یا فنر لوله بازکن برقی برای رفتگی های شدید کاربرد دارد.

برای لایروبی دیوارها از فنر فولادی استفاده می کنند.

دستگاه تراکم هوا با فشار هوا و آب ، لوله یا توالت گرفته شده را باز می کند.

برای گرفتگی های خفیف خودتان می توانید دست بکار شوید. اما اگر گرفتگی توالت شدید بود و خودتان نتوانستید از پس آن برآیید از ریختن اسید زیاد در لوله اجتناب کنید و با یک شرکت تخلیه چاه تماس بگیرید.

8300-6-w

شرکت لوله بازکنیسپهر سرویس با مجهزترین تجهیزات و نیروهای مجرب آماده ی خدمت رسانی به شما شهروندان عزیز در تهران و حومه می باشد.

مطلب بیشتر:

لوله بازکنی بدون استفاده از مواد شیمیایی

روش خانگی لوله بازکنی
تخلیه چاه خانگی با ساخت فنر لوله بازکنی
لوله بازکنی توالت به روش خانگی
راهنمای خرید محلول لوله بازکن
سرویس توالت ایرانی و فرنگی و موثرترین روش باز کردن گرفتگی چاه فاضلاب توالت