تخلیه چاه مکرر و پی در پی همواره یکی از معضلات در منازل و ساختمان قدیمی بوده است. چاه های فرسوده در منازل قدیمی می توانند زندگی در آن ساختمان را برای افراد سخت کند. پر شدن چاه فاضلاب، بالازدن آب از توالت، گرفتگی چاه، گرفتگی لوله های منازل، بی تاثیر بودن محلول های لوله بازکن، انتشار بوی نامطبوع در منزل، نشتی آب توالت همه و همه مشکلاتی است که بیانگر پر شدن چاه فاضلاب منزل می باشد.

برخی افراد گمان می کنند که با تخلیه چاه فاضلاب دوباره چاه را احیا کرده و تا مدت ها این مشکل به سراغ چاه منزلشان نمی آید. اما باید بدانند که با تخلیه چاه فاضلاب فقط و فقط زمان و هزینه ی خود را به هدر داده اند. هنگامی که چاه منزل شما قدیمی بوده و با تخلیه چاه فوری مشکلات شما باز هم باز خواهند گشت راهکار چیست و چگونه باید چاه فاضلاب را بازسازی نمود.

لزوم لایروبی چاه پس از تخلیه چاه:

عدم جذب آب توسط زمین از جمله مهمترین دلیل پر شدن چاه فاضلاب می باشد. هنگامی که چاه فاضلاب توانایی جذب آب را از دست می دهد چاه زود به زود پر می شود و شما دوباره پس از مدت کوتاهی به یک شرکت تخلیه چاه نیاز پیدا خواهید کرد.

متخصیص با تجربه ی شرکت های تخلیه چاه به خوبی می توانند به اینکه چاه منزل شما نیاز به تعمیر و لایروبی دارد پی ببرند. برای آنکه چاه منزل خود را دوباره احیا کنید پس از تخلیه چاه از مامور شرکت تخلیه چاه و لوله باکنی اطلاعاتی درباره ی عمر چاه منزلتان بپرسید. با این کار به این نکته پی خواهید برد که آیا چاه نیاز به لایروبی دارد یا خیر. اگه چاه شما نیاز به لایروبی داشت هر چه زودتر برای اینکار اقدام نمایید. لایروبی چاه به این نحو انجام می شود که کارکنان شرکت تخلیه چاه با ابزار و تجهیزات لازم به درون چاه رفته و لایه ها و رسوبات دیواره ها و کف چاهرا میتراشند. اقداماتی همچون لایروبی چاه و کف تراشی و لجن کشی، چاه شما را همانند روز اول خواهد کرد. پس از آن مواد زائد از چاه خارج شده و توسط خاور منتقل می شوند.
تخلیه چاه

با بکارگیری مجهزترین تجهیزات تخلیه چاه و لایروبی چاه فاضلاب به صورت کاملا مکانیزه، شرکت سپهر سرویس به همراه تیم های مجرب و متخصص  آماده ی خدمت رسانی به مناطق مختلف تهران و حومه می باشد.

مطالب مرتبط:

رفع گرفتگی چاه توالت ایرانی و فرنگی و فاضلاب
انواع مختلف چاه های فاضلاب
رفع گرفتگی چاه فاضلاب و تخلیه چاه


کاربرد پمپ دنده ای در تخلیه چاه فاضلاب

دلایل ریزش چاه -نشانه های چاه ریزشی

زمان تخلیه چاه و تعمیر چاه فاضلاب ریزشی

کول گذاری و طوقه چینی چاه