لزوم رفع گرفتگی توالت فرنگی توسط متخصص لوله بازکنی

دلایل مختلفی موجب گرفتگی توالت فرنگی یا ایرانی می شوند که برای باز کردن گرفتگی توالت باید ابتدا آن را مشخص نمود.

یکی از دلایل اصلی که موجب گرفتگی توالت فرنگی می شود افتادن یک شی خارجی در توالت است. در شکل زیر سیفون توالت فرنگی را مشاهده می کنید که به صورت s مانند می باشد. هنگامی که شی خارجی به درون سیفون می افتد راه عبور آب را بسته و سبب ایجاد گرفتگی در توالت فرنگی می شود.

Trap-Diagram

 

باز کردن گرفتگی توالت فرنگی:

باز کردن توالت فرنگی در منزل و بدون ابزار مناسب ممکن است سبب آسیب رساندن به سیستم لوله کشی فاضلاب شود. معمولا خانوادها از وسایل و ابزار الات مختلفی برای لوله بازکنی توالت فرنگی استفاده می کنند که هر کدام به نحوی ممکن است اسیب رسان باشد. رفع گرفتگی توالت فرنگی با مواد شیمیایی در صورتی که با احتیاط انجام نگیرد هم به سیستم لوله کشی فاضلاب توالت  اسیب می رساند و هم برای اعضای خانواده مضر می باشد. برای بازکردن گرفتگی شدید توالت فرنگی نمی توان از مواد شیمیایی استفاده کرد. اگر شی خارجی در لوله های فاضلاب گیر کرده باشد با استفاده از لوله بازکن های شیمیایی باز نخواهد شد. از این رو افراد به سراغ استفاده از میله برای رفع گرفتگی توالت می روند. استفاده از میله یا ششی نوک تیز بدون شک به سیفون توالت که به شکل S مانند است آسیب خواهد رساند. از این رو بهترین ابزار برای بازکردن لوله بکارگیری فنر منعطف است. این فنر ها با نفوذ به اعماق لوله به شی گیر کرده خواهند رسید. در بیشتر موارد گزارش شده استفاده از فنر لوله بازکنی توسط لوله بازکن های غیر حرفه ای موجب رفتن شی خارجی به جاهای غیر قابل دسترس خواهد شد. از این رو اگر با گرفتگی لوله های توالت فرنگی مواجه شدید پیشنهاد ما به تماس با یک لوله بازکن حرفه ای است.

لوله بازکن حرفه ای:

لوله بازکن های تعلیم دیده و با تجربه ی شرکت های مجاز لوله بازکنی می توانند با استفاده از ابزار الات مخصوص و فنر لوله بازکنی، لوله ی منزل شما را براحتی و در سریعترین زمان ممکن و بدون آسیب رساندن به سیتم لوله کشی منزل شما آن را باز کنند.  پس بهترین روش لوله بازکنی توالت فرنگی شما نزد ما می باشد.

images

با بکارگیری مجهزترین تجهیزات تخلیه چاه و لایروبی چاه فاضلاب، تعمیرات توالت فرنگی و ایرانی به صورت کاملا مکانیزه، شرکت سپهر سرویس به همراه تیم های مجرب و متخصص  آماده ی خدمت رسانی به مناطق مختلف تهران و حومه می باشد.

77 10 710 0912 تماس بگیرید