لزوم کارگذاری کول چاه

تعمیرات چاه فاضلاب قدیمی به منظور جلوگیری از ریزش چاه فاضلاب و افزایش عملکرد چاه انجام می گیرد. روش های مختلفی برای تعمیر چاه فاضلاب وجود  دارد که از بهترین آنها می توان به کول گذاری چاه فاضلاب اشاره کرد. هنگامی که دیواره های چاه سست شده و استقامت اولیه را نداشته باشد شرکت تخلیه چاه فاضلاب پس از تخلیه چاه و بررسی وضعیت چاه فاضلاب اقدام به کول گذاری چاه فاضلاب می کند. کول چاه لوله های سیمانی بزرگی هستند که با قرار گرفتن درچاه فاضلاب از ریزش آن جلوگیری می کند.

کول گذاری چاه فاضلاب یکی از سریعترین  بهترین روش ها برای تعمیر چاه فاضلاب می باشد. کول چاه از ریزش خاک به درون چاه آب و فاضلاب جلوگیری می کند.

معرفی انواع کول چاه:

شرکت هایی که خدمات نصب کول چاه، تخلیه چاه، طوقه چینی چاه و تعمیرات چاه فاضلاب را انجام می دهند از کول های مختلفی برای این کار استفاده می کنند. کول هایی که در بازار موجود است جنس ها و اشکال مختلفی دارد. کول ها در دو نوع میله ای و انباری ساخته می شوند. امنتخاب جنس و نوع کول بسته به نوع چاه فاضلاب داشته و توسط متخصص شرکت تعمیر چاه فاضلاب تشخیص داده می شود.

کول میله یا گرد :

کول گرد به قطرهای ۶۰-۷۰-۸۰-۹۰-۱۰۰ سانتی متر تولید میگردد که ارتفاع آن ۲۵ سانتی متر و قطر هر طرف بتنی آن ۵ سانتی متر است که هر ۴ قالب برابر یک متر میباشد که بنا به قطر میله چاه حفر شده توسط مقنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای تقویت کول از تسمه‌های فنری عدل بندی استفاده می‌گردد. که در صورت ترک بر داشتن و آسیب دیدن کول در هنگام جابجایی و تخلیه با خاصیت فنری که تسمه دارد حالت هندسی کول تا زمان کارگزاری حفظ شود.

افراد زیادی تمایل دارند که از کولهای میلگرد دار به جای کولهای دارای تسمه استفاده کنند لیکن به دلیل آنکه قیمت میلگرد به روز و بسیار بالا میباشد مقرون به صرفه نیست. ضمن اینکه خمکاری میلگرد و بستن دو سر آن نیز برای قرار دادن در قالب کول زمان زیادی جهت تولید صرف می‌کند. بنابراین در کل تولید کول با میلگرد به صرفه نیست.

تخلیه چاه و لوله باز کنیسپهرسرویس با بهترین و مجهزترین تجهیزات شبانه روز آماده ی خدمت رسانی به شهروندان در زمینه ی تعمیر چاه ریزشی میباشد.

77 10 710 0912 تماس بگیرید