لوله بازکنی با جوش شیرین

امروزه خطرات استفاده از محلول های لوله بازکنی شیمیایی بر هیچکس پوشیده نیست. از این رو مراجعه به روش های طبیعی برای بازکردن گرفتگی چاه توالت رواج زیادی یافته است. رفع گرفتگی لوله های فاضلاب با روش های جدید خانگی همان تاثیر لوله بازکنی های قوی را داشته اما خطرات آن ها را قطعا ندارد. برای برطرف کردن گرفتگی های فاضلاب راه های مختلفی وجود دارد. فاضلاب دارای مجراهای پیچیده ای است که در برخی موارد مشخص نیست که این گرفتگی دقیقا در جای لوله است.

استفاده از جوش شیرین به عنوان لوله بازکن در بسیاری از موارد میتواند موثر باشد. برای رفع گرفتگی فاضلاب باجوش شیرین ، یک لیوان جوش شیرین و سه لیوان آب جوش را به درون لوله ی فاضلاب بریزید و اندکی صبر کنید و سپس با تلمبه ی دستی شروع به تلمبه زدن نمایید تا گرفتگی فاضلاب برطرف شود.

روش موثر برای بازکردن گرفتگی های شدید لوله بازکنی :

ما به شما توصیه نمی کینم که در گرفتگی های شدیدی لوله به سراغ محلول های لوله بازکنی بروید. محلول های لوله بازکنی با از بین بردن جرم لوله های فاضلاب یا زنگ لوله ها، گرفتگی را برطرف می کند ام در مقابل آسیب جدی به لوله های فاضلاب می رساند. اگر برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب منزل خود به دنبال یک روش موثر و قطعی می گردید پیشنهاد ما به شما این است که از دستگاه های مدرن لوله بازکنی استفاده نمایید . این دستگاه ها که مخصوص از بین بردن گرفتگی لوله و لوله بازکنی ساخته شده اند قادرند هر نوع گرفتگی را به راحتی برطرف نمایند. استفاده از جوش شیرین برای بازکردن گرفتگی لوله در بسیاری از مواقع پاسخگو خواهد بود، اما اگر نتوانستید گرفتگی را به خوبی برطرف نمایید بهتر است به جای استفاده از محلول لوله بازکنی قوی و اسید های مخرب، که هم برای سلامت شما و هم لوله ای منزل مضر می باشند از دستگاه های مخصوص لوله بازکنی استفاده نمایید.

با بکارگیری مجهزترین تجهیزات لوله بازکنی  شرکت سپهر سرویس به همراه تیم های مجرب و متخصص  آماده ی خدمت رسانی به مناطق مختلف تهران و حومه می باشد.

 

77 10 710 0912 تماس بگیرید