لوله بازکنی بدون فنر

تخلیه چاه | لوله بازکنی

گرفتگی لوله یکی از مشکلاتی است که در هر خانه ای امکان وقوع آن وجود داشته و سبب به دردسر انداختن اهالی منزل می شود. احتمال گرفتگی لوله هنگامی که روش های جلوگیری از گرفتگی لوله را به کار نبرید بیشتر می شود و دراین شرایط نیاز شما به لوله بازکن امری ضروری می باشد. از عمده دلایل گرفتگی لوله ها جمع شدن ذرات و افزایش توده های ذرات جامد درون لوله می باشد. بازکردن لوله با فنر زمانی کاربرد داد که شی خارجی با حجم زیاد درون لوله گیر کرده باشد. شما با بکاربردن فنر عمل لایروبی لوله را انجام داده و ذرات جامد و توده ای را از لوله خارج می کنید. اما همیشه برای لوله بازکن،لوله بازکنی، لوله بازکنی غرب تهران

استفاده از مواد شیمیایی و محلول های قوی در صورت وجود گرفتگی شدید لوله، یا ساخت محلول غیر شیمیایی برای لوله بازکنی می تواند موثر باشد. البته در برخی موارد مشاهده شده که مشکلات گرفتگی لوله و گیر کردن مواد جامد درون لوله از مشکلات در سیستم لوله کشی فاضلاب می باشد که باید توسط یک لوله باز کن حرفه ای مورد بررسی قرار گیرد.لوله بازکنی مرکز تهران،لوله بازکنی شرق تهران

شما با انتخاب یکی از موراد بالا می توانید اقدام به بازکردن لوله کنید. در این قسمت به بررسی روش های بازکردن لوله بدون نیاز به فنر می پردازیم.

لوله بازکنی با محلول قوی:

اگر قصد بازکردن لوله به کمک محلول های شیمیایی و قوی را دارید ما به شما خرید یک لوله بازکن متناسب با لوله را توصیه می کنیم تا در حین لوله بازکنی آسیبی به لوله های فاضلاب نرسد.

یکی از دلایل گرفتگی لوله ی آشپزخانه رسوب چربی در لوله ها می باشد که حتی با کمک فنر لوله بازکنی نیز این چربی های از بین نخواهد رفت  و بهترین روش لوله بازکنی استفاده از یک محلول مناسب برای حل نمودن چربی ها و از بین بردن آن ها می باشد. برای رفع گرفتگی لوله ی آشپزخانه یک تلمبه ی دستی تهیه کنید و قبل از استفاده آن را گرم کنید تا منعطف تر شود. اگر جنس لوله از چدن است استفاده از اسید قوی حین لوله بازکنی می تواند سبب آسیب رسیدن به لوله شود. در هنگام خرید لوله بازکن دقت کنید که اسید آن زیاد قوی نباشد. می توانید یک محلول که حاوی ده درصد اسید کلریدیک  باشد استفاده کنید و آن را درون لوله بریزید و پمپ زدن به کمک تلمبه ی مسیر لوله را بازکنید.

لوله بازکنی جنوب تهران،لوله بازکنی شمال تهران

مواد شیمیایی که مخصوص لوله های پولیکا می باشد در بازار موجود است. این مواد عاری از اسید بوده و هیچ آسیبی به لوله های پولیکا نمی رساند.

لوله بازکنی با ساخت محلول لوله بازکن:

استفاده از محلول های لوله بازکن قوی می تواند اسیب زیادی به سیستم لوله کشی و سلامت جسمی شما برساند. از این رو ما به شما پیشنها می کنیم قبل از خرید لوله بازکن به روش های ساده ی لوله بازکنی با ساخت محلول شیمیایی بپردازید.

برای انجام این کار به مقداری آب جوش، یک سیم بلند و منعطف،یک لیوان سرکه و نصف لیوان جوش شیرین دارید.

ابتدا درون لوله یک کتری آب جوش بریزید تا مقدار زیادی از چربها را ذوب کند. سپس با کمک سیم به آرامی دورن لوله را لایروبی کنید سپس محلو را به داخل لوله ریخته و پس از چند دقیقه دوکتری دیگر آب جوش را درون لوله بریزید و دوباره با کمک سیم باقی مانده ی مواد جامد را دفع کنید. می توانید در این روش نیز از تلمبه ی دستی استفاده کنید و عمل لوله بازکنی را به اتمام برسانید.

لوله بازکنی

 

شرکت لوله بازکنی سپهر سرویس با مجهزترین تجهیزات و نیروهای مجرب آماده ی خدمت رسانی به شما شهروندان عزیز در تهران و حومه می باشد.

مطالب مرتبط:
روش خانگی لوله بازکنی

تخلیه چاه خانگی با ساخت فنر لوله بازکنی

لوله بازکنی توالت به روش خانگی

لوله بازکن حرفه ای

اگر لوله با اسید باز نشد چه کارکنیم؟

جلوگیری از گرفتگی لوله با دستگاه چربی گیر

انواع لوله های فاضلاب

77 10 710 0912 تماس بگیرید