لوله بازکنی سریع و کم هزینه

مواجه شدن با سینک ظرف شویی گرفته می تواند برای شما گران تمام شود. اما روش های ارزان و کم هزینه تر و درعین حال سریعتری برای بازکردن گرفتگی سینک ظرف شویی وجود دارد که می تواند کار شما را راحتتر کند. یکی از این روش ها استفاده از محلول لوله بازکنی است که به عنوان روشی کاربردی و سریع همواره مورد توجه افراد و لوله بازکن ها بوده است.

استفاده از محلولهای لوله بازکنی نیازمند رعایت نکاتی می باشد که توجه نکردن به آن ها عواقبی گاه جبران ناپذیر را به همراه دارد.

گرفتگی لوله ی سینک ظرف شویی چگونه اتفاق می افتد؟

اگر مواد جامد وارد لوله های فاضلاب شود به احتمال زیاد در قسمت ظرف شویی گیر میکنند. این انباشه شدن ها رفته رفته گرفتگی فاضلاب را منجر می شود. اگر گرفتگی در سیفون سینک ظرف شویی باشد به راحتی قابل رفع است اما در قسمت های دیگر فاضلاب ممکن است شما را دچار دردسر کند.

گام اول در رفع گرفتگی سینک ظرف شویی:

استفاده از یک دستگاه مکش ساده یا همان تلمبه ی دستی سریعترین و ارازن ترین روش بازکردن لوله ی فاضلاب است. تلمبه ی دستی مواد اضافی و زائد را از درون لوله خارج کرده و گرفتگی را برطرف می کند.

اما اگر گرفتگی لوله شدیدتر باشد باید از محلول های خانگی لوله بازکنی برای این امر استفاده کرد. در درجات بالاتر گرفتگی، چاره ی کار فنر لوله بازکنی خواهد بود.

اقدام فوری موثرتر خواهد بود:

اگر متوجه شدید که سینک ظرف شویی شما در حال گرفته شدن است اقدامات فوری را برای برطرف کردن آن انجام دهید.

رعایت کردن در این زمان می تواند خیلی کمک کننده باشد. از آنجایی که مواد زائد عامل اصلی گرفتگی هستند بهترین و موثرین اقدام این است که از ورود مواد به درون چاه فاضلاب جلوگیری کنید. برای این کار روشهای مثل استفاده از توری جوابگو خواهند بود. نکته ی مهتر این است که از ورود چربی به درون لوله و سیفون جلوگیری کنیم. سفت شدن چربی درون لوله ی فاضلاب به وسیله ی آب سرد وضعیت را برای شما بدتر خواهد کرد. اگر متوجه ورود چربی یا مواد زائد به درون لوله ی فاضلاب شدید سریعترین و ارزان ترین روش لوله بازکنی استفاده از آب جوش است. بعد از شستشوی ظرف مقداری آب جوش به درون لوله فاضلاب بریزید.

پوشاندن صورت هنگام استفاده از محلول لوله بازکنی:

محلول های لوله باز کنی شیمیایی و قوی و آسیب زننده است که استفاده از آن ها نیاز به رعایت یک سری نکات ایمنی دارد. این محلولها حتی به سیستم تنفسی شما نیز آسیب می رساند. آسیب هایی که محلول های لوله بازکنی می رسانند گاه می تواند بسیار جدی باشد.

خطرارت استفاده از محلول های لوله باکنی:

خوردگی لوله ای فاضلاب به وسیله ی محلول لوله بازکنی امیر بدیهی است. لوله ی شما از هر جنسی که باشد ممکن است مقاومت کافی در برابر اسید لوله بازکنی نداشته باشد. از این رو استفاده ی مداوم از محلول های لوله بازکنی به هیچ وجه توصیه نمی شود. اگر لوله ی فاضلاب شما با این روش باز نشد بهتر است با یک شرکت لوله بازکنی تماس بگیرید.

شرکت سپهرسرویسدر زمینه ی لوله بازکنی فوری و تعمیرات لوله بازکنی با بکارگیری مجهزترین تجهیزات آماده ی خدمت رسانی به شما همشریان عزیز در تهران و حومه می باشد.

77 10 710 0912 تماس بگیرید