لوله بازکنی ماشین لباس شویی

لوله ی ماشین لباس شویی از جمله مواردی است که ممکن است پس ازمدتی استفاده از ماشین لباس شویی دچار گرفتگی شود. این لوله که برای خروج آب ماشین استفاده می شود اگر مسدود شود دیگر به راحتی نمی توان از ماشین لباس شویی استفاده کرد. روش های لوله بازکنی ماشین لباس شویی در این موارد به کارتان خواهد آمد.

دلایل گرفتگی لوله ی ماشین لباس شویی:

عوامل زیادی موجب ایجاد این گرفتگی ها و جرم ها در لوله می شوند.

  • املاح و آهک موجود در آب
  • رسوبات و جرم‌هایی که از پودرها و مایع‌های لباسشویی و نیز لباس‌ها به مرور درون قسمت‌های داخلی ماشین ته نشین می‌شوند.

از جمله مواردی هستند که این گرفتگی ها را موجب می شوند. اما در برخی مواقع گیر کردن شی خارجی مثل پرز لباس ها یا دسته ای مو در ماشین لباس شویی سبب بند آمدن راه آب شده است.

روش بازکردن گرفتگی لوله ی ماشین لباس شویی:

برای بازکردن گرفتگی نباید از مواد لوله بازکن قوی برای اینکار استفاده کرد. زیرا به لوله ها آسیب وارد می کند. بهتر است برای این کار از فنر لوله بازکنی استفاده کنید. فنر لوله بازکنی به راحتی می تواند مواد زائد را از ماشین لباسشویی بیرون بیاورد. اگر گرفتگی نزدیک لوله کناری صاف ماشین باشد میتوان از یک فنر یا سری کوتاه(کوچک) استفاده کرد.اگر گرفتگی در قسمتهای پایینتر باشد باید از فنر بلندتر استفاده کنید.این کار نیازمند دستگاه کوچک یا متوسط با کابل فنر بلند حدود 50 تا 75 فیت مناسب است.

با بکارگیری مجهزترین تجهیزات لوله بازکنی  شرکت سپهر سرویس به همراه تیم های مجرب و متخصص  آماده ی خدمت رسانی به مناطق مختلف تهران و حومه می باشد.

77 10 710 0912 تماس بگیرید