گرفتگی چاه توالت همواره با دردسرها و کثیف کاری های زیادی همراه بوده است. بالا زدن آب از چاه توالت یکی از بدترین و چندش آورترین صحنه هایی است که ممکن است با آن روبه رو شوید. پرشدن چاه فاضلاب و گرفتگی توالت ایرانی  و فرنگی در ساختمان قدیمی متداول تر است.

روش های مختلف رفع گرفتگی لوله ی توالت:

روش های مختلفی همواره برای بازکردن گرفتگی توالت به کار رفته است که برخی از آن ها به خوبی پاسخگوی وضعیت شما نخواهند بود. یکی از روش هایی که افراد برای اولین بار به سراغ آن می روند استفاده از دیلم است. دیلم یک وسیله ی آهنی است که آن را به درون چاه توالت می فرستند تا به وسیله ی آن گرفتگی را برطرف کنند. این روش در برخی مواقع ممکن است به سیستم لوله کشی فاضلاب و سیفون توالت آسیب برساند. استفاده ی مرتب از دیلم برای رفع گرفتگی توالت ممکن است با کمی کثیف کاری همراه بوده و گرفتگی را به خوبی برطرف نکند. از این رو برای بازکردن گرفتگی های شدید توالت باید چاره ای دیگر اندیشید.

استفاده از اسید های لوله بازکنی در خیلی از موارد می تواند راه گشای لوله های فاضلاب توالت باشد. در صورتی که روش استفاده از لوله بازکن های شیمیایی را برای حل مشکل بکارگرفتید در انتخاب لوله بازکن دقت کنید. زیرا لوله بازکن های قوی آسیب زیادی به لوله های شما وارد می کنند. استفاده ی زیاد از لوله بازکن های قوی لوله های سیسم فاضلاب را سوراخ کرده و از بین می برد.

بهترین روش لوله بازکنی:

استفاده از فنر لوله بازکنی یکی از متداول ترین روش های لوله بازکنی به شمار می رود. قدرت بالای این دستگاه در رفع گرفتگی لوله های فاضلاب سبب می شود هر نوع گرفتگی را در کمترین زمان برطرف شود. یکی از مزایای استفاده از فنر لوله بازکنی این است که این دستگاه به دلیل انعطاف بالایی که دارد در پیچیده ترین و عمیقترین قسمت لوله ی توالت نفوذ کرده و لایه های و رسوباتی که مانع عبور آب از فاضلاب شده را از بین می برد. از این رو یکی از بهترین روش های لوله بازکنی توالت ایرانی و فرنگی به شمار می رود.

با بکارگیری مجهزترین تجهیزات لوله بازکنی  شرکت سپهر سرویس به همراه تیم های مجرب و متخصص  آماده ی خدمت رسانی به مناطق مختلف تهران و حومه می باشد.