چگونه لوله بازکنی حرفه ای شویم؟

گرفتگی لوله ها می تواند عوامل متعددی داشته باشد که تشخیص این عوامل به عهده ی لوله بازکن و لوله کش حرفه ای می باشد. از عمده مسائلی که سبب گرفتگی و مسدود شدن راه فاضلاب می باشد مشکلات سیستم لوله کشی است که باید از طریق لوله بازکن حرفه ای شناسایی شود. درست انجام نشدن لوله کشی ساختمان بعد از گذشت مدتی سبب گرفتگی لوله خواهد شد و درآن موقع است که لوله ها مکررا نیاز به لوله بازکن خواهند داشت. لوله بازکن حرفه ای با تشخیص علت گرفتگی لوله می تواند به رفع مشکل کمک شایانی نماید.

تشخیص دلیل گرفتگی لوله ی فاضلاب:

لوله بازکن حرفه ای با مورد بررسی قرار دادن نحوه ی لوله کشی می تواند عیب را برطرف نماید. در این قسمت به عمده دلایلی که در سیستم لوله کشی سبب گرفتگی لوله می شود می پردازیم.

بزرگ بودن لوله ی فاضلاب:

اگر لوله های به کار رفته در سیستم فاضلاب بیش از حد استاندارد بزرگ باشند سبب کاهش عمق آب در لوله های فاضلاب شده و ممکن است برای منتقل کردن مواد جامد به سمت فاضلاب به اندازه نباشد.

کارگذاشتن اشتباه سیفون و لوله ها:

لول کشی فاضلاب باید توسط یک لوله کش حرفه ای انجام گیرد. اما اگر فردی که لوله کشی ساختمان را به عهده دارد بخوبی سیستم لوله کشی فاضلاب و سیفون را تعبیه نکند بعد از گذشت مدتی مشکل گرفتگی لوله بوجود خواهد آمد.

قدیمی بودن سیستم لوله کشی:

در سیستم های قدیمی لوله کشی معمولا از لوله های چدن استفاده می کردند. بعد از مدتی در این لوله ها رسوب ایجاد می شود که سبب باریک شدن این لوله ها می گردد. این مشکل با لوله بازکنی به طریق تراکم هوا و یا  لوله بازکنی فنر برقی برطرف می شود.

لوله بازکنی لوله های چدنی: اگر لوله از جنس چدن باشد باید از رسوب زدای فنر برقی برای از بین بردن رسوب و زنگ زدن آهن استفاده شود.

رفتن دوغاب به درون لوله ی فاضلاب:

احتیاط نکردن کارکنان هنگام ساختو ساز ممکن است سبب بروز این مشکل شود.لوله بازکن حرفه ای با لوله بازکنی به کمک فنر برقی سبب رفع گرفتگی لوله می شود.

لوله بازکنی حرفه ای با تشخیص صحیح دلیل گرفتی لوله و عیب یابی سیستم فاضلاب می تواند برای مدت ها مشکل گرفتگی لوله های فاضلاب را برطرف نماید.

I380X300_719519887629

شرکت لوله بازکنی سپهرسرویس به بکارگیری مجهزترین تجهیزات و نیروهای مجرب آماده ی خدمت رسانی به شما شهروندان در تهران و حومه می باشد.

مطالب مرتبط:

رفع گرفتگی لوله فاضلاب توالت 09127101077 باز کردن چاه توالت

لوله بازکنی ظرف شویی

آشنایی با دستاه فنر لوله بازکنی

نشت یابی و تعمیرات لوله های فرسوده

تخلیه چاه خانگی با ساخت فنر لوله بازکنی
لوله بازکنی توالت به روش خانگی
روش های لوله بازکنی