لوله بازکن دست ساز

گرفتگی لوله ی فاضلاب در قسمت های مختلف سیستم لوکشی منزل می تواند همواره برای شما دردسر ساز باشد. در این مواقع بهترین اقدام ممکن می توان سریعترین راه لوله بازکنی نیز باشد. لوله باز کنی به روش های مختلفی امکان پذیر است که بسته به شرایط و میزان گرفتگی با یکدیگر متفاوت خواهد بود. در چنین شرایطی می توان از محلول های لوله بازکنی استفاده کرد که انواع آن در بازار موجود می باشد. راه دیگری برای ارزان تمام شدن لوله بازکنی وجود دارد که می تواند موثر نیز باشد.

برای باز کردن گرفتگی لوله می توان از لوله بازکن های دست ساز نیز استفاده کرد که علاوه بر ارزان بودن، خطری نیز سلامت شما و اعضای منزلتان را تهدید نخواهد کرد.

برای ساختن محلول لوله باز کن دست ساز آشپزخانه توالت و حمام روش زیر را دنبال کنید.

ساخت محلول لوله بازکن دست ساز:

مرحله اول: ابتدا حداقل دو لیتر آب را بجوشانید( توجه کنید که حجم آب باید زیاد باشد تا بتواند راه چاه را باز کند. دقت کنید که آب خیلی گرم و در حد جوش نباشد که به سرامیک آسیب بزند و نه خیلی سرد باشد)

مرحله ی دوم: یک فنجان جوش شیرین و دو فنجان سرکه را درون کاسه توالت بریزید. این ترکیب ماده شیمیایی ایجاد می کند که فاضلاب و مواد گیر کرده را باز می کنند.

مرحله ی سوم:سپس آب گرم را به آرامی درون کاسه و از بالای آن و نه از نزدیک گلویی لوله بریزید. این حجم آب گرم و زیاد می تواند گرفتگی را بر طرف کند. این ترکیب با آب را برای مدتی به اندازه یک شب بگذارید بماند.توجه داشته باشید که این محلول به سیستم لوله کشی منزل شما آسیبی وارد نمی کند. اما اگر از اسیدهای لوله بازکنی برای این عمل استفاده کنید و آن را مدت ها در لوله ی فاضلاب به حال خود ها کنید ممکن است به سیستم فاضلاب منزل شما آسیب برساند.

در صورتی که لوله ی منزل شما با محلول های لوله بازکنی باز نشد می توانید رداین رابطه با یک متخصص لوله بازکنی مشورت کنید.

 

لوله بازکنی
شرکت سپهرسرویسدر زمینه ی تخلیه چاه و رفع بوی بد فاضلاب با بکارگیری مجهزترین تجهیزات آماده ی خدمت رسانی به شما همشریان عزیز در تهران و حومه می باشد.

09127101077 

77 10 710 0912 تماس بگیرید