لوله ی مناسب برای جابجایی فاضلاب:اگر قطر لوله 40سانتی متر باشد بهتر است از لوله های پلاستیکی برای جابه جایی فاضلاب استفاده شود.در صورتی که لوله های فاضلابتخلیه چاه،تخلیه چاه در تهران،تخلیه چاه فوری بیشتر از این مقدار بود لوله های چدنی مناسب می باشد.فاکتور مهم دیگر در انتخاب لوله ی مناسب برای فاضلاب بررسی میزان خورندگی فاضلاب می باشد. فاضلاب تصفیه شده به علت وجود ترکیبات کلرامینی در آن خاصیت خورندگی بیشتری بر فلزات نسبت به آب آشامیدنی دارد.برای آشنایی با نصب این لوله ها مقاله ی نصب انشعاب فاضلاب و اتصال فاضلاب به فاضلاب شهریمطالعه نمایید.
تخلیه چاهفتخلیه چاه در تهران،تخلیه چاه مکانیزه
رنگ لوله: برای آنکه لوله ی فاضلاب با لوله های آب آشامیدنی قابل تشخیص باشند لوله های فاضلاب تصفیه شده و پوشش جعبه های شیرها باید رنگ مختص به خود را داشته باشند.

انتخاب رنگ لوله ی فاضلاب معمولا توسط سازمان های نظارت کننده بر طرح های فاضلاب صورت می گیرد.تعیین رنگ لوله ی فاضلاب در ایران توسط شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و یا دفتر مهندسی و معیارهای آب و آبفا وابسته به وزارت نیرو انجام می گیرد. ولی غالبا به جای برگزیدن لوله با رنگ منحصر به فرد، هنگام کارگذاری لوله در زمین و پیش از خاک ریزی روی آن، نوار پلاستیکی به پهنای  ۱۰ سانتیمتر با رنگ انتخاب شده روی تاج لوله می چسبانند تا در موقع خاکبرداری های بعدی نوع جریان در لوله قابل تشخیص باشد. به عنوان مثال در بیشتر ایالت های آمریکا رنگ بنفش برای این منظور انتخاب می شود.

لوله بازکنی،لوله بازکنی تهران،تخلیه چاه،تخلیه چاه فاضلاب،جابه جایی فاضلاب ، تخلیه چاه تهران،رفع گرفتگی فاضلاب

شیرهای قطع و وصل و برداشت: معمولا شیرهای روی لوله های جابه جایی فاضلاب تصفیه شده که در زیر زمین قرار گرفته اند و پوشش آن ها از بتن، فلز و یا پلاستیک مقاوم می باشد با همان رنگ ویژه رنگ آمیزی شده و روی برجسب های فاضلاب تصفیه شده چسبانده شده است.
در آتش نشانی هایی که از فاضلاب تصفیه شده استفاده می کنند شیر آتش نشانی با رنگ ویژه نامبرده رنگ آمیزی شده و روی آن برچسب لوله های فاضلا تصفیه شده چسبانده می شود.
از فاضلاب تصفیه شده برای آبیاری چمن ها اسفاده می کنند ، آب پاش ها یا افشاننده های خودکاری روی لوله های فرعی کار گذاشته می شوند. در طراحی این افشاننده ها، برای هر گروه از آنها یک شیر قطع و وصل خودکار در جعبه های از جنس بتن و یا فلز در نظر می گیرند.تخلیه چاه،تخلیه چاه فاضلاب،تخلیه چاه اوالت

فشار مناسب در لوله های فاضلاب:

برای آنکه فاضلاب تصفیه شده به لوله آبرسانی نشت نکند فشار آن را از فشار در لوله های آبرسانی کمتر در نظر میگیرند.از طرف دیگر مقدار آن را طوری تنظیم میکنند که آب پاش (افشاننده)ها فشار کافی برای پخش فاضلاب تصفیه شده به فاصله لازم را داشته باشند.برای آنکه از ترکیدگی لوله های فاضلاب جلوگیری نمایید مقاله ی روش موثر برای جلوگیری از ترکیدگی لوله های فاضلاب را مطالعه نمایید.

لوله بازکنی تهران،شرکت لوله بازکنی،لوله کشی فاضلاب،بازکردن لوله فاضلاب،بازکردن لوله فاضلاب توالت، لوله بازکنی توالت،لوله بازکنی،لایروبی فاضلاب،لوله باز کنی،بهترین روش لوله بازکنی

 

1-1
تخلیه چاه

شرکت تخلیه چاهو فاضلاب سپهرسرویس با مجهزترین تجهیزات و کارکنانی مجرب،آماده ی خدمت رسانی به شما شهروندان عزیز در تهران و حومه می باشد.

مطالب مرتبط:

بهترین راه لوله بازکنی


لوله بازکنی و بهترین راه رفع گرفتگی لوله فاضلاب

آشنایی با دستاه فنر لوله بازکنی
نشت یابی و تعمیرات لوله های فرسوده
انواع فاضلاب شهری دفع و تخلیه فاضلاب خانگی
تخلیه و دفع کانال های فاضلاب
لایروبی انتقال و تخلیه کانال های فاضلاب
نصب انشعاب فاضلاب و اتصال فاضلاب به فاضلاب شهری
چگونه از گرفتگی لوله فاضلاب جلوگیری کنیم
نشت یابی و تعمیرات لوله های فرسوده

77 10 710 0912 تماس بگیرید