محلول لوله بازکن مخصوص سیفون آشپزخانه

لوله بازکنی آشپزخانه آن هم به صورت حرفه ای درست زمانی اتفاق می افتد که بهترین محلول لوله بازکن را برای آشپزخانه ی خود خریداری نمایید.

بازکردن لوله های آشپزخانه توسط محلولهای لوله بازکنی در اکثر مواقع یکی از بهترین راهکار های موثر بوده است که بکارگیری آن نیاز به تجربه ی خاصی در زمینه ی لوله بازکنی ندارد. تنها کمی آشنایی با محلول های لوله بازکنی و اسید های مناسب بازکردن لوله ی آشپزخانه می تواند به شما کمک کند . برای بازکردن لوله ی آشپزخانه بدون نیاز به صرف وقت و هزینه ی زیاد روشهایی وجود دارد که شما را با آن آشنا می سازیم.

محلول لوله بازکنی آشپزخانه:

انتخاب محلول لوله بازکنی متناسب با جرم گرفته شده در لوله از جمله قدم اولیه در بازکردن لوله های مختلف فاضلاب ساختمان می باشد. اگر به موقع به لوله های آشپزخانه که دچار گرفتگی شده اند نرسید خیلی زود نیاز به یک لوله بازکن ماهر در این زمینه خواهید داشت. قبل از هر چیز اشاره به این نکته که چربی ها و مواد غذایی عامل اصل گرفگی می باشند حائز اهمیت است. پس برای جلوگیری از گرفتی لوله ی آشپزخانه بهتر است از ورود چربی ها و خرده های مواد غذایی به درون لوله جلوگیری نمایید. به علاوه باید برای رفع این عوامل از جداره ی لوله محلولی را انتخاب کنید که تمامی این مواد را در خود حل کرده و به درون لوله های فاضلاب هدایت نماید.

محلول متناسب برای بازکردن لوله ی آشپزخانه   محلول اسید کلریدریک ۱۰% و یا هر حلال قوی می باشد که می تواند چربی را به خوبی در خود حل نماید.

در برخی از منازل از جنس لوله های چدن در لوله ی فاضلاب استفاده شده است که در این صورت پیشنهاد ما به شما اسید های رقیق لوله بازکنی می باشد.

سود سوز آور یا چنته نیز برای این کار مناسب می باشند اما چون اسید قوی هستند باعث بروز مشکلاتی از جمله سوراخ شدن لوله می شوند که نشتی آب را به دنبال خواهد داشت.

در هر صورت هر چه کمتر از مواد شیمیایی برای این کار استفاده کنید بهتر است زیرا هم برای سلامت شما و هم اطرافیاناتن مضر می باشد.

قبل از رفع گرفتگی لوله به کمک لوله بازکن ها قسمت سیفون لوله را باز کرده و مواد موجود در آن را تخلیه کنید.

در گرفتگی های شدید لوله بهتر است به جای استفاده ی مکرر از محلو لهای لوله بازکن از شکرت های لوله بازکنی درخواست کمک کنید.

لوله بازکنی

با بکارگیری مجهزترین تجهیزات لوله بازکنی  شرکت سپهر سرویس به همراه تیم های مجرب و متخصص  آماده ی خدمت رسانی به مناطق مختلف تهران و حومه می باشد.

مطالب مرتبط:

لوله بازکنی ظرف شویی


بهترین راه لوله بازکنی


آشنایی با دستگاه فنر لوله بازکنی


چگونه از گرفتگی لوله فاضلاب جلوگیری کنیم

77 10 710 0912 تماس بگیرید