تعریف پمپ لجن کش: پمپ لجن کش یکی از پمپهای مخصوص برای تخلیه چاه می باشد که از آن برای تخلیه فاضلاب غلیظ، لجن فاضلاب و فضولات درون چاه بکارگرفته می شود.

پمپ لجن کش مکانیزمی همانند پمپ های کف کش دارد و در رده پمپ های سانتریفیوژ مستغرق قرار می گیرد. پمپ لجن کش با قرار گرفتن در محلی که سیالات لجن دار قرار دارند ، آن ها را پمپاژ می کند.پمپ لجن کش جهت انتقال انواع فاصلاب های صنعتی و خانگی ، لجن ، سیالات همراه با ذرات و … مورد استفاده قرار می گیرد. پمپ لجن کش دارای الکتروموتوری با کلاس حفاظتی بالا (IP68) می باشد که بسته به غلظت سیال از 750 تا 3000 دور متغیر است. به گونه ای که برای جهت پمپاژ سیالات رقیق به دور بالا و برای پمپاژ سیالات غلیظ تر ، به دور پایین تر نیاز است. پمپ لجن کش از جهت ولتاژی به دو دسته پمپ لجن کش سه فاز و پمپ لجن کش تک فاز طبقه بندی می شوند.

تخلیه فاضلاب و تخلیه مواد موجود در فاضلاب نیازمند استفاده از یک پمپ قوی می باشد که بتواند تمام مواد موجود در چاه را تخلیه نماید. استفاده از پمپ لجن کش یکی از تجهیزات ضروری برای تخلیه فاضلاب می باشد این دستگاه می تواند تمام مواد موجود در چاه مانند لجن ها و فضولات درون چاه را تخلیه نماید. از این رو تخلیه چاه و فاضلاب منازل و ساختمان های قدیمی توسط پمپ لجن کش امکان پذیر میباشد. پمپ های لجن کش این قابلیت را دارند که میتوانند بدون نیاز به پمپ ساکشن و تانکرهای مکنده عمل تخلیه چاه را انجام دهند.

پمپ لجن کشی چگونه کار می کند:

نحوه ی کار پمپ لجن کش این گونه است که باید دهانه مکنده را درون فاضلاب قرار م یدهند و با رو شن کردن دستگاه لجن ها و فضولات فاضلاب در کمترین زمان به درون تانکر هدایت می شود.

تخلیه چاه فوری:

تخلیه چاه فوری و مکانیزه توسط پمپ های لجن کش انجام میگیرد. از جمله مزایای استفاده از پمپ لجن کش، تخلیه چاه فوری می باشد. تخلیه چاه فوری چاههای عمیق و حجیم یکی از مورادی است که بسیار اهمیت دارد و توسط این پمپ ها امکان پذیر است. از دیگر مزایای پمپ های لجن کش شامل موارد زیر است:

 کاربرد پمپ لجن کش در خدمات فنی فاضلاب:

از جمله کاربرد های پمپ لجن کش شامل موارد زیر است:

پمپ لجن کش

شرکت تخلیه چاه و فاضلاب سپهرسرویس با مجهزترین تجهیزاتتخلیه چاه مکانیزه
با پمپ مکنده با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص آماده ی خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز در تهران و حومه می باشد.

شماره تماس:09127101077

مطالب مرتبط:
کاربرد پمپ دنده ای در تخلیه چاه فاضلاب

تخلیه چاه مکانیزه با پمپ لجن کش

تخلیه چاه مکانیزه با پمپ کف کش

تخلیه چاه مکانیزه به چه صورت انجام می گیرد؟

77 10 710 0912 تماس بگیرید