مزایای نصب سپتیک تانک

تخلیه چاه | لوله بازکنی

مدت هاست که مخازن سپتیک تانک یکی از روش های رایج دفع فاضلاب می باشد. دفع فاضلاب به روش های مختلفی صورت می گیرد. سه روش معمول دفع فاضلاب هدایت به سیستم فاضلاب شهری، دفع فاضلاب به چاه و دفع به سپتیک تانک می باشد. در این مقاله به معرفی سپتیک تانک ها و مزایای سپتیک تانکها نسب به دیگر روش های دفع فاضلاب می پردازیم.
نصب سپتیک تانک و کاربرد آن عمدتا برای تعداد افراد کم مانند یک واحد ساختمان و یا مجتمع های چند واحدی مسکونی و یا موسسات و کارخانه های کوچک انجام می شود.

مزایای سپتیک تانک ها:

سپتیک تانک ها در دو نوع پلی اتیلنی و بتنی تولید می شوند. از جمله مزایای سپتیک تانک ها نسبت به چاه های قدیمی این است که در ظرفیت های متفاوت تولید شده و شما می توانید متناسب با نیاز محل کار یا زندگی خود ظرفیت مناسب را برگزینید. روش های نصب سپتیک تانک ها نیز متفاوت می باشد. شما میتوانید با در نظر گرفتن شرایط، سپتیک تانک را در سه شکل دفنی، سطحی و هوایی نصب نمایید.

از دیگر مزایای سپتیک تانک ها این است که کاملا غیر قابل نفوذ بوده و در صورت نصب صحیح سپتیک تانک ،فاضلاب به بیرون از مخزن سپتیک راه پیدا نمی کند. ازجمله مزایای دیگر سپتیک تانک ها این است که در عین دفع فاضلاب، عمل تصفیه فاضلاب  را نیز انجام می دهد. برای آنکه عمل زلال سازی فاضلاب و گرفتن نوسان های جريان آن بهتر شود سپتيک تانک را از دو يا سه انبارهٔ مستطيل شکل می سازند.
از سپتیک تانک ها جهت متعادل سازی و پمپاژ فاضلاب در سیستم های تصفیه فاضلاب می باشد.می توان از آن در حذف چربی و مواد معلق پساب مکان هایی نظیر رستوران ها ، هتل ها و کارخانجات و..که دارای آشپزخانه های بزرگی هستند نیز استفاده کرد.

نصب سپتیک تانک:

نکته ی مهم در نصب سپتیک تانک به کارگیری نیروهای متخصص و با تجربه ی در زمینه ی نصب سپتیک تانک می باشد.نصب سپتیک تانک باید طبق اصول و استاندارهای تعیین شده صورت گیرد تا بهترین کارایی و بازده را داشته باشد.

سپتیک تانک

شرکتهای تخلیه چاه سپهرسرویس با استفاده از تانکرهای مکنده مخصوص تخلیه چاه و تخلیه سپتیک تانک و همچنین انواع پمپهای تخلیه چاه از قبیل پمپ کف کش، پمپ مکنده و پمپ ساکشن اقدام به تخلیه سپتیک تانک های فاضلاب می کنند.

شماره تماس:09127101077

مطالب مرتبط:
سپتیک تانک چیست و در کجا کاربرد دارد؟

اجرای سپتیک تانک 
آموزش نصب سپتیک تانک و نگهداری از آن

تخلیه سپتیک تانک های فاضلاب

لایروبی و تخلیه فاضلاب سپتیک تانک

77 10 710 0912 تماس بگیرید