نحوه ی استفاده از پمپ لجن کش و کف کش

پمپ لجن کش یکی از پمپهای مخصوص برای تخلیه چاه می باشد که از آن برای تخلیه فاضلاب غلیظ، لجن فاضلاب و فضولات درون چاه استفاده مي شود. پمپ لجن کش با قرار گرفتن در محلی که سیالات لجن دار قرار دارند ، آن ها را پمپاژ می نماید. اکثر پمپ های رایج در دنیا برای پمپاژ آب معمولی (آب تمیز) ساخته شده اند اما اگر آب غلظت داشته باشد و دارای مواد معلق جامد باشد در این صورت از پمپ هایی که مخصوص برای این کار طراحی شده اند استفاده می کنند.

تخلیه چاه مکانیزه توسط پمپ های کف کش و لجن کش در کمترین زمان انجام می گیرد. برای انتقال فاضلاب های خانگی و صنعتی از پمپ های کف کش و لجن کش استفاده می کنند.

رعایت نکات اجرایی در هنگام استفاده از پمپ های لجن کش و کف کش اهمیت بسزایی دارد.
کف کش ها به دو صورت کف کش های فلوتر دار و کف کش های ساده در بازار موجود می باشد
کفکش های با فلوتر این امکان را دارند که به محض رسیدن آب به پایین ترین سطح به صورت اتوماتیک وار قطع شده و مانع از سوخته شدن پمپ کفکش می گردد.

آموزش استفاده از پمپ های کفکش:

محلی برای پر شدن آب بر روی پمپ کفکش علامت گذاری شده است. قبل از استفاده و روشن کردن پمپ کفکش بهتر است پمپ را تا این قسمت پر نمایید.

محلی پمپ کفکش را به برق متصل کنید که از سالم بودن و نبودن اختلالات برقی مطمئن باشید. میزان ولتاژ نیز اهمیت دارد.

پمپ کفکش تک مرحله ای برای چاه هایی تا قطر ۱۲ inمناسب است.

افزایش طول عمر کف کش ها:

از آنجایی که قیمت پمپ های کف کش و لجن کش بالا می باشد نحوه ی نگهداری از این پمپ ها باید مورد توجه کارکنان شرکت های تخلیه چاه و کارگران قرار بگیرد. برای افزایش طول عمر یک کفکش توصیه میگردد حتی المقدور از نوع فلوتر دار و همچنین برای انتهای کفکش حتما از توری استفاده گردد تا برگ و خاشاک مانع از پمپاژ اب نگردد.

 شرکت سپهر سرویس به همراه تیم های مجرب و متخصص با بکارگیری مجهزترین تجهیزات تخلیه چاه و لایروبی چاه فاضلاب به صورت کاملا مکانیزه و با استفاده از پمپ های کف کش و لجن کش،  آماده ی خدمت رسانی به مناطق مختلف تهران و حومه می باشد.

شماره تماس:09127101077

مطالب مرتبط:

تخلیه و دفع کانال های فاضلاب
رفع گرفتگی چاه توالت ایرانی و فرنگی و فاضلاب
رفع گرفتگی چاه فاضلاب و تخلیه چاه
دلایل ریزش چاه -نشانه های چاه ریزشی
زمان تخلیه چاه و تعمیر چاه فاضلاب ریزشی

77 10 710 0912 تماس بگیرید