نحوه ی کار با دستگاه نصب ایزوگام

تخلیه چاه | لوله بازکنی

امروزه استفاده از دستگاه نصب ایزوگام ، کار را برای ایزوگام کاران راحتر کرده است. با استفاده از این دستگاه می توان نقاطی که براحتی در دسترس نیستند را ایزوگام نمود. ایزوگام کاری دیواره ها و سطوحی که ایزوگام کردن آن مشکل است توسط دستگاه نصب ایزوگام انجام می گیرد. ایزوگام کاران حرفه ای برای ایزوگام کاری پشت بام از این دستگاه برای تمیزی کار در نصب ایزوگام و نصب صحیح ایزوگام استفاده می کنند.نصاب ایزوگام،ایزوگام کار تهران

کار با دستگاه نصب ایزوگام همراه با نصب داربست:

برخی از دستگاه ها ی نصب ایزوگام نیاز به نصب داربست دارند. قبل از نصب داربست باید زمینه را برای ایزوگام کاری فراهم نمود. برای آماده سازی دیوار قبل از ایزوگام کاری ابتدا سطح دیوار را سیمان کاری کرده و سپس قیر اندود می کنند و بعد از آن اقدام به نصب داربست می کنند.

سپس ایزوگام کار با حرارت دادن ایزوگام بر روی تخته اقدام به نصب ایزوگام روی دیوار می کند.

کار با دستگاه ایزوگام بدون نیاز به نصب داربست:

می توان بدون نیاز به داربست ایزوگام را نصب کرد. به این صورت است که دو ریل برای دستگاه در پایین و بالای دیوار نصب می‌شود و دو کابل که به این ریل‌ها نصب شده دستگاه را به دیوار می‌چسبانند و یک مجموعه و پنج موتور حرکت عمودی دستگاه را تامین می‌کنند.عایق کار،ایزوگام کاری در تهران،شرکت نصب ایزوگام تهران
 دستگاه که حلقه ایزوگام را با خود حمل می‌کند و داشتن یک مشعل به طور پیوسته ایزوگام را حرارت داده و به دیوار می‌چسباند و پس از اتمام یک ردیف دستگاه به اندازه عرض ایزوگام جابه جا شده و مجددا کار چسباندن یک ردیف دیگر را شروع می‌کند.

عایق کاری،شرکت نصب ایزوگام

ایزوگام کاری
شرکت ایزوگام کاری سپهرسرویس با بکارگیری مجهزترین تجهیزات و نیروهای مجرب آماده ی خدمت رسانی به شما شهروندان عزیز درتهران و حومه می باشد.
مطالب مرتبط:


ایزوگام کاری سرویس بهداشتی


ایزوگام کاری با عایق سفید


توصیه های مهم در نصب ایزوگام


قیرگونی بهتر است یا ایزوگام کاری


تعمیر ایزوگام

77 10 710 0912 تماس بگیرید