نشتی توالت فرنگی

نشت اب توالت فرنگی موجب اسیب رساندن و در نهایت تخریب فضای اطراف چاه توالت خواهد شد. نم زدن آب در اطراف توالت بدون تعمیرات امکان پذیر نخواهد بود. قبل از آنکه به تعمیرات فضای اطراف توالت فرنگی بپردازید باید علت نشتی در اطراف چاه توالت فرنگی مشخص شده و پس از رفع مشکل به تعمیر توالت فرنگی بپردازید.

نشانه های نشتی توالت فرنگی:

از جمله نشانه های نشتی در توالت فرنگی شامل انتشار بوی بد در توالت و حتی منزل، دیدن نم در فضای داخلی توالت، نشت اب از چاه توالت، بیشتر شدن حشرات در توالت می باشد. با دیدن هر کدام از این نشانه ها بهتر است هر چه سریعتر اقدام به تعمیر توالت فرنگی خود کنید. مشورت با یک متخصص امری مهم و ضروری می باشد زیرا اگر علت بروز مشکل نشتی توالت فرنگی به درستی برطرف نشود پس از تعمیرات دوباره شاهد نشتی توالت فرنگی خواهید بود.

عوامل ایجاد نشتی توالت فرنگی:

از جمله مواردی که سبب بروز نشتی در توالت فرنگی می باشد بافت قدیمی چاه در ساختمان های قدیمی است. این چاها در سالهای پیش بدون در نظر  گرفته شدن اصول حرفه ای حفر چاه بنا شده اند و حال شما را با مشکل نشتی اب مواجه نموده اند.

برخی افراد با وجود آنکه چاه منزل خود را به تازگی تخلیه کرده اند باز هم از مشکل نشتیآب فاضلاب در منزلشان شکایت دارند. اگر شما نیز با این مشکل روبه رو هستید چاره ی کار شما تبدیل چاه کهنه به نو خواهد بود.

اما اگر مدت هاست که چاه فاضلاب منزل را تخلیه نکرده اید راه حل شما برای از بین بردن علت نشتی توالت فرنگی تخلیه چاه می باشد. اگر شرکت تخلیه چاه فاضلاب تشخیص داد که چاه منزل شما قدیمی و فرسوده است می توانید علاوه بر تخلیه چاه فاضلاب، تعمیرات چاه را نیز در اولویت قرار دهید تا پس از مدت کوتاهی دوباره با این مشکل مواجه نشوید.

تعمیر توالت فرنگی

با بکارگیری مجهزترین تجهیزات تخلیه چاه و لایروبی چاه فاضلاب، تعمیرات توالت فرنگی و ایرانی به صورت کاملا مکانیزه، شرکت سپهر سرویس به همراه تیم های مجرب و متخصص  آماده ی خدمت رسانی به مناطق مختلف تهران و حومه می باشد.

77 10 710 0912 تماس بگیرید