نصب سپتیک تانک

سپتیک تانک از پرکاربرد ترین مخازن ساخته شده در سیستم آب و فاضلاب می باشد.با رواج سپتیک تانک ها دیگر حفر چاه به صورت قدیمی محبوبیت خود را در بین ساختمان سازها از دست داده است. از نظر بهداشتی استفاده از سپتیک تانک ها بسیار پرفایده تر ازحفر است.سپتیک تانک ها عمدتا در آپارتمان ها، مجتمع های مسکونی و اداری، کارگاه های عمرانی و ساختمانی، کارخانجات تولیدی و صنعتی، هتل ها، رستوران ها، و مجتمع های تفریحی و ورزشی و مدارس نصب می شود.

تعریف سپتیک تانک:سپتیک تانک نام مخزنی است که در آن فاضلاب به کمک فرایندهایی از قبیل ته نشینی، شناور سازی و بیولوژیکی تصفیه نیز می گردد. ودر ۲ نوع بتنی و پلی اتیلنی ساخته می شوند.
روش های تصفیه چاه فاضلاب ،پرکاربردترین روش تصفیه چاه تخلیه چاه حفر چاه  تصفیه بهداشتی فاضلاب ها

نصب سپتیک تانک:

سپتیک تانک ها در زمین دفن می شوند. عوامل زیادی در نصب سپتیک تانک ها سبب شده تا هر شخصی نتواند به راحتی از عهده ی این عمل خطیر برآید. برای نصب سپتیک تانک ها بهتر است به سراغ افرادی بروید که تجربه ی زیادی را در این زمینه داشته و میتوانند بصورت اصولی از عهده ی این عمل برآیند.
نکات زیادی برای نصب سپتیک تانک باید رعایت کرد که در این قسمت برخی از این نکات را با هم بررسی می کنیم:
از آنجایی که سپتیک تانک ها زیر زمین نصب می شوند باید توجه داشت که چه مقدار بار احتمالی بر روی سپتیک تانک فشار وارد می کند. بررسی این عامل تغییراتی را از لحاظ فنی هنگام نصب سپتیک تانک سبب می شود.
اگر به بار وارده از سطح زمین به سپتیک تانک مورد توجه نصاب سپتیک تانک قرار نگیرد پس از مدت کوتاهی سپتیک تانک شکسته شده و موجب نشت فاضلاب به بیرون خواهد شد.
مرحله ی بعدی در نصب سپتیک تانک اتصال لوله های ورودی و خروجی سپتیک تانک می باشد. نصب این لوله ها خود از مهمترین مراحل نصب سپتیک تانک می باشد.

از دیگر نکاتی که باید در نصب سپتیک تانک رعایت کرد بررسی میزان ذرات خاک است. پس از گود برداری و نصب سپتیک تانک، خاک باید الک شده تا ذرات آن بزرگتر از یک اینچ نباشد و سپس گودال را پر نمود.

سپتیک تانک


شرکتهای تخلیه چاه سپهرسرویس با استفاده از تانکرهای مکنده مخصوص تخلیه چاه و تخلیه سپتیک تانک و همچنین انواع پمپهای تخلیه چاه از قبیل پمپ کف کش، پمپ مکنده و پمپ ساکشن اقدام به تخلیه سپتیک تانک های فاضلاب می کنند.

 

سپتیک تانک چیست و در کجا کاربرد دارد؟

اجرای سپتیک تانک
آموزش نصب سپتیک تانک و نگهداری از آن

77 10 710 0912 تماس بگیرید