نکات مهم در تعمیر و بازسازی چاه کهنه

تبدیل چاه کهنه به نو از جمله خدماتی است که توسط شرکت های تخلیه چاه انجام می گیرد. تعمیر چاه کهنه اصول، قوانین و ضوابط خود را دارد. برای تعمیر چاه فاضلاب اقدامات و کارهای مختلفی صورت میگیرد. برا تبدیل چاه کهنه به چاه نو نیروهای متخصص شرکت تخلیه چاه به درون چاه فاضلاب رفته اقدام به بازسازی چاه فاضلاب می کند. قسمت های مختلفی در چاه ممکن است به دلیل گذشت زمان دچار آسیب دیدگی شوند که این قسمت ها توسط نیروها تشخیص داده شده و تعمیر می شوند. نکات مهمی باید در راستای بهبود وضعیت چاه انجام گیرد تا چاه دوباره قابلیت اولیه ی خود را به دست آورد.

مزایای تعمیر چاه فاضلاب:

تعمر چاه فاضلاب مزایای زیادی دارد که مهمترین آن افزایش بازده چاه می باشد. اگر چاه فاضلاب منزل در حال ریزش باشد امکان دارد خسارات مالی یا حتی جانی را برای ساکنان در پی داشته باشد. از این رو اگر خطر ریزش چاه فاضلاب شما را تهدید میکند بهتر است هر چه سریعتر اقدامات لازم را برای تعمیر چاه ریزش انجام دهید. چاه های فاضلاب قدیمی دارای دیوارهایی سست و نم زده هستند.رطوبت چاه فاضلاب از طریق تعمیر آن بخوبی برطرف خواهد شد. افزایش حجم چاه فاضلاب از دیگر مزایای تعمیر و ترمیم چاه فاضلاب است. اگر چاه شما مکررا پر می شود با تعمیر چاه فاضلاب دیگر تا مدتها نیازی به خدمات تخلیه چاه نخواهید داشت.

با تعمیر چاه فاضلاب دیگر نیازی به حفر چاه نو نخواهید داشت. حفر چاه نو یک فرآیند زمان بر و هزینه بر است. اما حفر چاه جدید در کمترین زمان صورت گرفته و نیاز به صرف هزینه ی زیادی ندارد.

روش های مختلف تعمیر چاه

از جمله نکاتی که باید توسط نیروهای تعمیر چاه بررسی شود نحوه ی تعمیر چاه فاضلاب است. روش های مختلفی برای تعمیر چاه فاضلاب وجود دارد که بکارگیری هر کدام از این روش ها باید متناسب با نیاز چاه فاضلاب باشد. از جمله روش هایی که برای تعمیر چاه به کار گرفته می شود شامل: کول گذاری چاه، دورچینی چاه، طوقه گذاری چاه، بلوک گذاری انباره چاه و لایروبی چاه فاضلاب می باشد.

شرکت بازسازی و تخلیه چاه سپهر سرویس با بکارگیری مجهزترین تجهیزات و افراد متخصص جهت لایروبی و احیای چاه پیر و فرسوده آماده ی خدمت رسانی به شما همشریان بصورت شبانه روزی می باشد.

شماره تماس:09127101077

مطالب مرتبط:

تخلیه چاه
لایروبی چاه و شستشوی شبکه ی فاضلاب(معرفی نازل های شستشو و لایروبی)
تخلیه و دفع کانال های فاضلاب
کاربرد پمپ دنده ای در تخلیه چاه فاضلاب
تخلیه چاه مکانیزه با پمپ لجن کش

تخلیه چاه مکانیزه با پمپ کف کش

 

 

 

77 10 710 0912 تماس بگیرید