وسایل مورد نیاز برای ایزوگام کاری

تخلیه چاه | لوله بازکنی

یکی از موراد مهم در ساختمان سازی ها توجه به عایق کاری ساختمان می باشد. ایزوگام کاری ساختمان باید بعداز کامل شدن ساخت و ساز ساختمان اجرا شود. اگر ایزوگام بکار رفته در ایزوگام کاری خوب و مرغوب نباشد و یا توسط ایزوگام کار حرفه ای انجام نشده باشد امکان تخریب ایزوگام و همچنین نم دادن سقف ساختمان می باشد که ممکن است خسارات جدی را به ساختمان وارد کند. از این رو با بکارگیری وسایل مورد نیاز در ایزوگام کاری قدمی موثر در برای ایزوگام کاری حرفه ای بردارید. در این قسمت مهمترین وسایل را برای ایزوگام کاری را به شما معرفی میکنیم.
مطلب بیشتر:
رفع رطوبت دیوارها

نحوه ی ترمیم ایزوگام

1-مشعل ایزوگام کاری:

ایزوگام توسط مشعل حرارت داده می شود تا به طور کامل با سطح پشت بام اتصال داده شود.خرید مشعل خوب و مرغوب در چسباندن ایزوگام به سطح موثر بوده و یک ایزوگام کار و نصاب ایزوگام باید از مشعل خوب برای ایزوگام کاری استفاده نماید.

معمولا از فندک برای روشن کردن مشعل استفاده می کنند.

2- تیغ موکت بری:

ایزوگام باید بسته به اندازه ی سقف ساختمان بریده شود و این کار معمولا توسط تیغ موکت بری انجام می شود.

3- پوشیدن لباس مناسب:

تمامی کار ایزوگام کار با آتش است از این رو لباس های مخصوصی برای ایزوگام کارها در بازار موجود می باشد. از جمله ی این لوازم کفش کف صاف و دستکش نسوز، عینک مخصوص  کلاه ایمنی می باشد.

داشتن کپسول آتش نشانی نیز یکی از ملزومات هنگام نصب ایزوگام می باشد.

4-کمچه و ماله

این وسیه  بعد از نصب ایزوگام به سطح پشت بام با استفاده از این وسیله جوشکاری بند های ایزوگام را انجام می دهند که در امر عایق کاری اهمیت فراوان دارد.

 5- جارو:

سطحی که قرار است ایزوگام شود باید عاری از هر گونه گردو خاک گردد.

bituminous-membrane-waterproofing

شرکت سپهرسرویس با بکارگیری مجهزترین تجهیزات و نیروهای مجرب  در نصب ایزوگام آماده ی خدمت رسانی به شما شهروندان عزیز می باشد.

شماره تماس:09127101077

مطلب مرتبط:

ایزوگام کاری


مواد اولیه ایزوگام چیست؟

77 10 710 0912 تماس بگیرید