چگونه گرفتگی سیفون توالت را بازکنیم؟

دردسر ساز بودن گرفتگی سیفون توالت برای اعضای خانواده امری بدیهی است. روش های سریع لوله بازکنی سیفون در چنین شرایطی میتواند یاری کننده باشد.

سیفون توالت کجاست و کاربرش چیست:

از جمله های موارد مهم و ضروری که در سیستم لوله کشی مورد استفاده قرار میگیرد سیفون است. این وسیله انحنا دار با جمع کردن مقداری آب در خود در مسیر لوله از ورود بوی نامطبوع چاه فاضلاب جلوگیری می کند. این وسیله به شکل s بوده و در ابتدای خروجی آب از توالت نصب می شود.

چرا سیفون خراب می شود؟

به دلیل آنکه سیفون توالت در ابتدای مسیر راه آب قرار دارد افتادن شی خارجی و گیر کردن آن از جمله مهمترین دلیل خراب شدن و گرفتگی سیفون است. افرادی که به توالت مانند سطل زباله نگاه کرده و لوازم بی مصرف خود را بهدرون آن می اندازند موجب به وجود آمدن این گرفتگی می شوند. نصب غیر صحیح سیفون توالت نیز می تواند علت گرفتگی و خرابی سیفون باشد. پیدا کردن عیب سیفون اولین قدم در بازکردن سیفون است. در ادامه به روش های مختلف باز کردن سیفون توالت می پردازیم.

بازکردن گرفتگی سیفون توالت:

راه های مختلفی برای بازکردن گرفتگی سیفون وجود دارد. اگر شی که به داخل توالت افتاده است و موجب گرفتگی سیفون شده است بزرگ باشد مانند صابون، استفاده از محلول های لوله بازکنی کمکی به شما نخواهند کرد. برای بیرون آوردن صابون و یا هر شی دیگری از سیفون می توانید از فنر لوله بازکنی استفاده کنید . در صورت گرفتگی های شدید فاضلاب بهتر است از متخصیص این کمک گرفته تا آن ها با کمک دیلم، فنر لوله بازکنی برقی یا محلول های مناسب اقدام به بازکردن لوله فاضلاب کنند. با این کا رهیچ آسیبی به لوله های شما وارد نخواهد شد.

9-copy423
با بکارگیری مجهزترین تجهیزات لوله بازکنی و تعمیرات سیفون توالت به صورت کاملا مکانیزه، شرکت سپهر سرویس به همراه تیم های مجرب و متخصص  آماده ی خدمت رسانی به مناطق مختلف تهران و حومه می باشد.

77 10 710 0912 تماس بگیرید