چگونه گرفتی سینک ظرف شویی را باز کنیم؟

عوامل متعددی سبب گرفتگی سینک ظرف می شوند که مهمترین دلیل گرفتگی سینک ظرف شویی چربی ظروف، خرده ریزهای غذا، خس و خاشاک میوه‌ها، گل و لای سبزیجات و… می باشد. گرفتی لوله ی ظرف شویی سبب می شود تا شما نتوانید به درستی کارهای منزل را انجام دهید و این امر شما را به زحمت خواهد انداخت. متاسفانه گرفتگی های مکرر راه آب ظرف شویی سبب می شود تا شما به این فکر بیفتید که بهترین راه باز کردن گرفتگی سینک ظرف شویی چیست و چگونه می توان گرفتگی سینک ظرف شویی را باز نمود. روش های رفعگرفتگی سینک ظرف شویی در این مقاله برای شما برشمرده شده است.

اولین قدم برای رفع مشکل سینک ظرف شویی:

از آنجایی که چربی های رسوب کرده در لوله ی فاضلاب کم کم برای شما دردسر ساز خواهند شد بهتر است در اولین اقدام برای رفع گرفتگی سینک ظرف شویی مقداری آب جوش به دورن سینک بریزید تا این چربی ها از جداره ی لوله جدا شده و به دورن فاضلاب هدایت شوند. بهتر است این کار را هر زمانی که احساس کردید آب به خوبی از لوله ی چاه پایین نمی رود انجام دهید.اگر لوله ی ظرف شویی شما مداوم دچار گرفتگی می شود و علائمی از گرفتگی در سینک ظرف شویی مشاهده می کنید بهتر است بیشتر مراقب ذرات غذایی باشید که به درون چاه می روند. با انجام این دو مورد می توانید از بروز گرفتگی چاه فاضلاب جلوگیری کنید و نگذارید مشکل سینک ظرف شویی حاد شود.

استفاده از لوله بازکن های شیمیایی و دستی:

حال به سراغ راه هایی می رویم که بتواند شما در رفع گرفتگی لوله ی فاضلاب یاری نماید. یکی از رایج ترین روش های باز کردن گرفتگی لوله ی سینک ظرف شویی استفاده از لوله بازکن های دستی و شیمیایی می باشد. داشتن یک لوله بازکن دستی دراین موارد می تواند بسیار موثر باشد. تلمبه ی دستی را روی سینک ظروف شویی قرار دهید عملیات لوله بازکنی را شروع کنید. پس از آن آب داغ را باز کنید تا راه آب بازشود. اگر لوله با این مواد باز نشد بهتر است پس از آن به سراغ مواد شیمیایی بروید.

لوله بازکن های شیمیایی و اسید های لوله بازکنی روش موثرتری از لوله بازکن دستی می باشد. فقط دقت کنید که مواد شیمیایی را در لوله به حال خود رها نکنید. زیرا سبب می شود که لوله ها دچار پوسیدگی شود. گذاشتن محلول برای چند دقیقه در لوله کافی است. در هنگام استفاده از لوله بازکن های شیمیایی از ماسک استفاده نمایید تا سلامت شما به خطر نیفتد.

ترکیدگی لوله

شرکت سپهرسرویسدر زمینه ی لوله بازکنی فوری و تعمیرات لوله بازکنی با بکارگیری مجهزترین تجهیزات آماده ی خدمت رسانی به شما همشریان عزیز در تهران و حومه می باشد.

77 10 710 0912 تماس بگیرید