کارایی و عمر چاه قدیمی را چند برابر کنید

رسوب زدایی و تخلیه چاه فاضلاب از مهمترین عملیات مربوط به خدمات چاه می شود که انجام این عملیات تاثیر بسزایی در کارایی چاه و افزایش عمر چاه دارد. تخلیه چاه  و از بین بردن لایه های اضافی در دیواره ای چاه فاضلاب  سبب جذب آب  فاضلاب توسط خاک می شود.پس بهتر است علاوه بر تخلیه چاه، عملیات لایروبی چاه را نیز انجام دهید. زیرا با تخلیه چاه لایه های اضافی و سفت شده در دیواره ها و رسوبات اضافی از چاه خارج نمی شوند اما این مواد نیز مانند دیگر فضولات چاه باید از آن تخلیه و دفع شود تا چاه پس از مدت کوتاهی دوباره پر نشود و کارایی آن مانند روز اول شود. با لایروبی چاه و رسوب زدایی چاه می توان در مدت زمان طولانی تری به خدمات چاه فاضلاب نیاز پیدا کرد. با انجام عملیات لایروبی چاه می توان چاه را دوباره احیا و مانند روز اول نو کرد.

رسوب زدایی و افزایش کارایی چاه چگونه انجام می گیرد؟

به منظور لایروبی چاه فاضلاب و از بین بردن رسوبات دیواره ها و کف تراشی چاه فاضلاب در قدم اول چاه فاضلاب توسط پمپ های قوی مکنده تخلیه شده و تمام محتویات چاه به درون تانکر منتقل می شود. پس از آن فرد متخصص و ماهر با تجهیزات ایمنی وارد چاه شده و با دستگاه های مخصوص اقدام به تراشیدن و از بین بردن جرم های اضافه می کند. لایه های اضافی که حجم زیادی از چاه فاضلاب را اشغال کرده اند به وسیله ی رسوب زدا ها و مته ها ی مخصوص لایروبی چاه تراشیده و از چاه فاضلاب جدا می شوند. این عمل تاجایی که به خاک چاه برسد ادامه می یابد. دیواره های چاه پس از لایروبی به راحتی آب فاضلاب را به خوبی جذب می کنند. از این رو یکی از بهترین روش ها برای افزایش کارایی و طول عمر چاه فاضلاب لایروبی آن می باشد.

برای تضمین سلامت چاه فاضلاب پس از تخلیه چاه اقدام به بررسی دیواره های آن نمایید. عملیات لایروبی چاه اگر توسط نیروهای مجرب و ماهر و هم چنین مدرن ترین دستگاه ها انجام گیرد در کمترین زمان می تواند چاه کهنه ی و ناکارامد شما را تبدیل به چاه نو با کارایی بالا  کند.

اگر عملیات لایروبی چاه توسط بهترین شرکت های خدماتی چاه و فاضلاب انجام گیرد می توان این اطمینان را داشت که عملیات بدون هیچ گونه خرابی و آسیب رسیدن به چاه فاضلاب انجام می گیرد.

با بکارگیری مجهزترین تجهیزات تخلیه چاه و لایروبی چاه فاضلاب به صورت کاملا مکانیزه، شرکت سپهر سرویس به همراه تیم های مجرب و متخصص  آماده ی خدمت رسانی به مناطق مختلف تهران و حومه می باشد.

مطالب مرتبط:

رفع گرفتگی چاه توالت ایرانی و فرنگی و فاضلاب
انواع مختلف چاه های فاضلاب
رفع گرفتگی چاه فاضلاب و تخلیه چاه


کاربرد پمپ دنده ای در تخلیه چاه فاضلاب

دلایل ریزش چاه -نشانه های چاه ریزشی

زمان تخلیه چاه و تعمیر چاه فاضلاب ریزشی

کول گذاری و طوقه چینی چاه

77 10 710 0912 تماس بگیرید