کاربرد چسب ماستیک در ترمیم ایزوگام

تخلیه چاه | لوله بازکنی

یکی از روش های تعمیر ایزوگام و لکه گیری ایزوگام هایی که خراب شدند استفاده از چسب ماستیک می باشد. ترمیم ایزوگام به کمک چسب ماستیک یک راه ساده است که بدون نیاز به ایزوگام کار نیز می توان آن را انجام داد. چسب های ماتیک امروزه در ترمیم خرابی ایزوگام کاربرد فراوانی دارند.
ایزوگام کاری،نصب ایزوگام،نصاب ایزوگام تهران

خرابی ایزوگام ها موجب نفوذ آب به داخل دیواره ها و سقف می شود و یکی از راه های عبور رطوبت و نم از همین درزها وشکاف ها می باشد. استفاده از چسب ماستیک بخوبی درزها را پر کرده و سبب جلوگیری از نفوذ آب می شود.

انواع مختلف این چسب ها شامل: ماستکی قیر گرم، ماستیک قیر سرد، ماستیک پلی یورتان، ماستیک پلی سولفید و… می باشد.نصاب ایزوگام،ایزوگام کار تهران

قبل از استفاده از چسب ماستیک ایزوگام را بخوبی تمیز کنید.

چسب ماستیک قیری گرم:(Capflex H)

چسب ماستیک قیری گرم درزگیر الاستیکی بر پایه بیتومن رابر، جهت پر کردن درزهای اجرایی و انبساطی افقی خصوصاً درزهای انبساطی می باشد. نحوه ی اجرای ماستیک گرم و سرد با یکدیگر تفاوت دارد. درجه حرارت و عمودی یا افقی بودن درز مورد نظر از مواردی هستند که در هنگام انتخاب این نوع ماستیک‎ها باید به آن‎ها توجه شود. استفاده از این چسب ها نیاز به ابزار آلات ویژه ای دارد.عایق کاری،شرکت نصب ایزوگام

چسب ماستیک قیری سرد:(Capflex C)

این چسب درزگیر الاستیک بر پایه بیتومن رابر و پلیمرهای ویژه، جهت پر کردن درزهای عمودی و افقی خصوصاً درزهای انبساطی میباشد.عایق کار،ایزوگام کاری در تهران،شرکت نصب ایزوگام تهران

چسب ماستیک پلی یورتان:

این ماستیک نوعی درزگیر بر پایه پلی یورتان، تک جزیی MOISTURE cure ، کاملا تیکسوتروپ است که تحت تاثیر واکنش با رطوبت خشک شده و به محصول الاستیک و نرمی تبدیل می شود. زمان سخت شدن (گیرش) به رطوبت، دما و عمق درز وابسته است. بسته به نوع سطح استفاده از پرایمر مناسب توصیه می شود.

طرز استفاده از چسب ماستیک پلی یورتان:سر پمپ کارتریج را در داخل درز قرار دهید. درز را در یک جهت و به صورت پیوسته پر کنید. در اعمال خارجی لبه درز به میزان 2 میلیمتر از لبه درز خالی باشد.

شرکت ایزوگام کاری سپهرسرویس با بکارگیری مجهزترین تجهیزات و نیروهای مجرب آماده ی خدمت رسانی به شما شهروندان عزیز درتهران و حومه می باشد.

مطالب مرتبط:

ایزوگام کاری سرویس بهداشتی


ایزوگام کاری استخر


توصیه های مهم در نصب ایزوگام


قیرگونی بهتر است یا ایزوگام کاری


کندن ایزوگام


ایزوگام کار حرفه ای


تست ایزوگام


تعمیر ایزوگام


نحوه ی ترمیم ایزوگام

77 10 710 0912 تماس بگیرید