سپتیک تانک ها مخازن بیضی یا مستطیل شکلی هستند که علاوه بر نگهداری فاضلاب عمل تصفیه فاضلاب نیز بر روی ان ها صورت می گیرد. سپتیک تانک ها در انواع و حجم های مختلف برای کاربرد های گوناگون نصب می شوند.سپتیک تانک ها پس از مدت زمان تقریبا کوتاهی (بین 1تا 5 سال) نیاز به تخلیه پیدا می کنند. از آنجایی که تخلیه سپتیک تانک ها از تخلیه چاه امری حساس تر است رعایت برخی اصول هنگام تخلیه سپتیک امری لازم می باشد تا پس از تخلیه سپتیک تانک نحوه ی عملکرد آن دچار اختلال نشود.

نحوه ی تخلیه سپتیک تانک:

اگر ارتفاع لجن کف مخزن تا حدود یک سوم مخزن بالا آمد باید آن را تخلیه نمود ولی حدود 30 سانتی متر از لجن فعال در کف مخزن باید باقی بماند تا عمل هضم فاضلاب توسط باکتری های لجن به آسانی انجام شود.پساب خروجی سپتیک باید به چاه های جذبی ، تراشه و یا فاضلاب شهری منتقل شود.

تخلیه سپتیک تانک توسط شرکت سپهر سرویس به کمک نیروهای مجرب و متخصص و همچنین و با استفاده از تانکرهای تخلیه چاه، پمپ مکنده تخلیه چاه، پمپ ساکشن و پمپ لجن کش به راحتی و در کوتاه ترین زمان انجام می گیرد. این پمپ ها می توانند فاضلاب درون سپتیک تانک را به درون تانکرها انتقال دهند.

بررسی زمان تخلیه سپتیک تانک:

زمان تخلیه سپتیک تانک ها به عموامل متعددی بستگی دارد. واضح است که هر چه حجم فاضلاب ورودی به سپتیک تانک زیاد باشد سپتیک تانک زودتر به خدمات تخلیه سپتیک تانک نیاز پیدا خواهد کرد. رفتن مواد اضافی و جامد غیر قابل تجزیه توسط سپتیک تانک به دورن ان سبب پر شدن سریع سپتیک تانک خواهد شد. میزان ضخامت کف تولبد شده در سپتیک تانک (به علت چربی) تعیین کننده ی زمان تخلیه سپتیک تانک خواهد بود. مدت زمانی که سپتیک تانک نیاز به خدمات تخلیه سپتیک پیدا می کند حدود یکسال می باشد.

سپتیک تانک بتنی

شرکتهای تخلیه چاه سپهرسرویس با استفاده از تانکرهای مکنده مخصوص تخلیه چاه ، تخلیه سپتیک تانک ،خدمات نصب سپتیک تانک و همچنین انواع پمپهای تخلیه چاه از قبیل پمپ کف کش، پمپ مکنده و پمپ ساکشن اقدام به تخلیه سپتیک تانک های فاضلاب می کنند.

شماره تماس:09127101077

مطالب مرتبط:
سپتیک تانک چیست و در کجا کاربرد دارد؟

اجرای سپتیک تانک 
آموزش نصب سپتیک تانک و نگهداری از آن

تخلیه سپتیک تانک های فاضلاب

لایروبی و تخلیه فاضلاب سپتیک تانک