اخلاق حرفه ای در لوله بازکنی

گام اول در موفقیت عشق است شما باید عاشق کار خود باشید و به شغل خود افتخار کنید لذت بردن از اجرای کار تاسیساتی یک اصل مهم در موفقیت می باشد.

اخلاق حرفه ای در لوله بازکنی:

· به کاری که می کنید مسلط باشید در مورد کاری که می خواهید اجرا کنید به مشتری توضیح دهید و او را راهنمایی و کمک کنید تا بهترین گزینه را در حل مشکل خود بنماید.

· تکنسین سرویس کار مکررا و به آسانی عملکرد سیستم را بدون اینکه مستقیما دستگاه یا سیستم را دیده باشد به توسط مشتری یا کاربر می شنود اما این امتیاز مسئولیت آور بوده لذا بایستی برخورد مناسب داشته باشد.

· هرگز مشتری را هیجانی نکنید وقتی که مشخص می کنید که برای انجام کار به چه نیاز دارید توصیه شما در کمترین زمان به مسئولین ربط اعلام می شود.

· اظهارات مشتری در شما یک پیش فرض ایجاد می کند خونسردی خود را حفظ کنید و با دوراندیشی اعلام وضعیت نمایید.

· نهایت ادب و احترام را در خصوص برخورد با مشتری به کار گیرید. به کار گیری فنون و قواعد مشتری نوازی و جلب رضایت و خشنودی مشتری برای یک تکنسین تاسیساتی از اصول مهم در موفقیت می باشد.

· در برخورد با مشتریان سعی کنید حس اعتماد ایجاد کنید و آن را توسعه دهید و راست گویی و صداقت را سر لوحه کارهایتان قرار دهید.

· اصول فنی مربوط به کار را هر چند کم اهمیت باشد و ظاهرا مشکلی را ایجاد ننماید حتما رعایت کنید.

· دانش و تجربه در موفقیت تکنسین سرویس کار در اجرای صحیح خدمات لوله بازکنی از اهمیت خاصی برخوردار می باشد لذا هر چه بیشتر در کسب آنها تلاش نمایید.

با بکارگیری مجهزترین تجهیزات لوله بازکنی  شرکت سپهر سرویس به همراه تیم های مجرب و متخصص  آماده ی خدمت رسانی به مناطق مختلف تهران و حومه می باشد.

 

77 10 710 0912 تماس بگیرید