بالا آمدن آب توالت

تخلیه چاه | لوله بازکنی

اگر آب توالت بالا زد چه کار کنیم؟

بالا زدن آب توالت یکی از وحشتناک ترین صحنه هایی است که ممکن است هرکسی با ان روبه رو شود. بالا آمدن آب به  دلیل گرفتگی چاه با یک شی خارجی و یا پرشدن چاه توالت می باشد. اگر چاه توالت شما دچار گرفتگی شد ما به شما را ههای زیر را پیشنهاد می دهیم تا به کمک آن بتوانید بدون نیاز به یک فرد متخصص در زمینه ی چاه و فاضلاب گرفتگی چاه توالت را تا مدت ها برطرف نمایید.

روش اول:استفاده از تلمبه دستی

همیشه یک تلمبه ی دستی در خانه داشته باشید تا در این جور مواقع بتوان از آن استفاده نمود. تلمبه ی دستی را قبل از استفاده کردن مقداری نرم کنید سپس آن را به سوراخ توالت فرنگی و یا ایرانی بچسبانید و شروع به تلمبه زدن کنید تا راه آب باز شود. این کار تا بازکردن لوله ادامه دهید.

روش دوم:ریختن آب جوش در چاه

مرحله ی دوم باز کردن توالت ریختن  یک قابلمه آب جوش به دورن چاه است. استفاده از مقداری مایع ظرف شویی نیز در این مواقع موثر می باشد.

روش سوم:استفاده از فنر لوله بازکنی دستی

فنر لوله بازکنی دستی بیشتر برای مواردی به کار می رود که چاه پر نشده باشد و با کمک آن بتوان موانع را از لوله های فاضلاب برطرف نمود. اگر فنر لوله باز کنی در دسترس ندارید می توانید یک فنرلوله بازکنیبسازید برای ساخت آن مقاله ی زیر را مطالعه کنید. می توانید به جای  فنر لوله بازکنی از دیلم نیز استفاده کنید اما مراقب باشید که دیلم به لوله های فاضلاب آسیب نرساند. تخلیه چاه خانگی با ساخت فنر لوله بازکنی

اگر به کمک روش های بالا گرفتگی چاه برطرف نشد به احتمال زیاد چاه توالت شما پر شده است و باید تخلیه شود.

نشانه های پر شدن چاه توالت:

اگر چاه فاضلاب منزل پر شده باشد باید آن را تخلیه نمود زیرا مشکلات زیادی را برای ساکنین ساختمان به وجود می آورد. برای آنکه تشخیص دهید چاه فاضلاب پر شده است یا خیر به سطح چاه توالت نگاه کنید.هنگامی که سطح روی چاه مرطوب شود آن ناحیه نسبت دیگر نواحی بوی ناخوشایندی منتشر میکند که این یکی از نشانه های پر شدن و گرفتی چاه است

unblocking-toilet-with-a-rotary-spiral-machine

شرکت تخلیه چاه سپهرسرویس با بکار گیری نیروهای مجرب و مجهزترین تجهیزات آماده ی خدمت رسانی به شما شهروندان در تهران و حومه می باشد.

77 10 710 0912 تماس بگیرید