دراوردن موبایل از توالت

متاسفانه در بعضی مواقع اشیا مهم ما ممکن است در چاه توالت بیوفتند. برخی افراد در این مواقع خود اقدام به بیرون اوردن آن وسیله از توالت می کنند. هر شی کوچکی ممکن است به درون چاه توالت بیفتند و ما را به دردسر بیندارد.

افتادن انگشتر در توالت، افتادن موبایل در توالت، افتادن ساعت و یا اشیا قیمتی دیگر در توالت گاهی علارغم میل ما رخ می دهد و بیرون آوردن شی مورد نظر بدون آنکه آسیب جدی به آن وارد شود برای ما مهم و ضروری می باشد.

گاهی نیز ممکن است صابون و یا شی جامد دیگری که ارزش مادی برای ما ندارد در چاه توالت گیر کند و موجب گرفتی لوله توالت شود که در این شرایط نیاز به تجهیزات لوله بازکنی برای رفع گرفتگی خواهیم داشت.

بیرون اوردن اشیا خارجی از توالت:

برای بیرون آوردن اشیایی مثل موبایل و ساعت از لوله ی توالت نیاز به گیره ی مخصوص خواهد داشت. بدترین تصمیم در این شرایط این است که با دست اقدام به بیرون اوردن شی خارجی از چاه توالت کنید. درصورت وارد کردن دست خود در توالت ممکن است دست شما در چاه توالت گیر کرده و کار را برای شما سختر کند.

گیره های مخصوص و انعطاف پذیری برای بیرون اوردن موبایل از چاه توالت موجود است که براحتی می توان از آن در شرایط ضروری استفاده است.

در شرایطی که شی خارجی کوچک و ارزشمند باشد مثل: بیرون اوردن انگشتر از توالت نیز می توان از این وسیله استفاده کرد.

اما در صورتی که به این وسیله دسترسی ندارید بهتر است در این شرایط به یک شرکت لوله بازکنی باسابقه تماس بگیرید تا در سریعترین زمان و بدون اسیب رساندن به دیوارها و سیستم فاضلاب شما اقدام به بیرون کردن موبایل، طلا، ساعت و هر شی دیگری از چاه توالت کنند.

 

333333-361x300

 

77 10 710 0912 تماس بگیرید