سریع ترین روش باز کردن چاه توالت

تخلیه چاه | لوله بازکنی

گرفتگی چاه توالت به دلایل مختلفی اتفاق می افتد که نتیجه ی آن بالا زدن آب توالت خواهد بود. روش های مختلفی برای رفع گرفتگی چاه توالت وجود دارد که هر کدام بسته به شدت گرفتگی چاه توالت در مواقع مختلف بکارگرفته می شوند.
گرفتگی توالت سبب ایجاد مشکلات زیادی خواهد شد از این رو ما به شما بکارگیری سریعترین روش بازکردن چاه توالت را پیشنهاد می کنیم.لوله بازکنی مرکز تهران،لوله بازکنی شرق تهران
چاه هایی که سالیان زیادی است تخلیه نشده اند و سبب بروز مشکلاتی مثل بوی بد در ساختمان، نشتی در اطراف چاه، افزایش حشرات موزی و گرفتگی در آخر بالا زدن آب توالت می شوند راهی جز تخلیه چاه فوری باقی نمی گذارند.لوله بازکنی جنوب تهران،لوله بازکنی شمال تهران
اما اگر گرفتگی چاه توالت به دلایل دیگری غیر از پر شدن چاه توالت باشد ما به شما سریعترین روش بازکردن چاه توالت را پیشنهاد می کنیم.

چگونه گرفتگی چاه توالت را سریعا برطرف کنیم؟

اگر چاه توالت منزل شما گرفته است می تواند با ساخت فنر لوله بازکن دستی این گرفتگی را برطرف نمایید. بازکردن چاه توالت به کمک فنر لوله بازکنی از جمله موثرین ترین روش بازکردن چاه توالت می باشد که شرکت های لوله بازکنی برای رفع گرفتگی چاه از آن استفاده می کنند. فنر های لوله بازکنی برقی با لایروبی لوله های فاضلاب تمامی موانع را از سر راه برداشته و باعث باز شدن راه آب چاه توالت می شوند و سیستم لوله کشی فاضلاب را از مواد زائد پاکسازی می نمایند.
شما می توانید با ساخت فنر لوله بازکنی به کمک یک میله ی آهنی منعطف موانع را در سیستم تخلیه فاضلاب توالت از سر راه بردارید.
یک آویز لباس آهنی برای این کار مناسب می باشد. آویز را بازکنید و انتهای آن را با پارچه بپوشانید و با نوار چسب بخوبی محکم کنید.
استفاده از اشیا نوک تیز برای این امر توصیه نمی شوند زیرا ممکن است به لوله های فاضلاب آسیب برسانند. پس از وارد کردن فنر آن را درجهت های مختلف حرکت دهید و به دیوارهای لوله بکشید. پس از لایروبی لوله فاضلاب، آب را به شدت درون لوله بازکنید تا عمل بازکردن چاه توالت را تکمیل کنید.
برای رفع گرفتگی بهتر می توانید از یک تلمبه نیز استفاده نمایید. تلمبه دستی را به خوبی گرم کنید و آن را درست در دهانه ی توالت قرار دهید بطوری که هیچ راهی برای ورود و خروج هوا باقی نماند. پس از آن شروع به تلمبه زدن نمایید. بلافاصله بعد از اتمام تلمبه زدن مقدار زیادی آب به درون توالت بریزید تا گرفتگی از بین برود.لوله بازکنی
اگر چاه توالت شما مکررا دچار گرفتگی می شود و حتی با تخلیه چاه نیز پس از مدت کوتاهی دوباره با گرفتگی چاه توالت روبه رو می شوید بهتر است چاه فاضلاب ساختمان را لایروبی نمایید.

 

 

 

 

 

شرکت لوله بازکنی سپهر سرویس با مجهزترین تجهیزات و نیروهای مجرب آماده ی خدمت رسانی به شما شهروندان عزیز در تهران و حومه می باشد.

77 10 710 0912 تماس بگیرید