علت زود پر شدن چاه فاضلاب

تخلیه چاه | لوله بازکنی

چاه فاضلاب ساختمان های قدیمی هر سال نیاز به بازدید دارند تا میزان حجم فاضلاب موجود در چاه، نیاز چاه به تخلیه چاه، نشتی چاه فاضلاب برای جلوگیری از ریزش و پر شدن چاه فاضلاب بررسی شود.تخلیه چاه،تخلیه چاه توالت،رفع گرفتگی چاه توالت،تخلیه چاه فاضلاب

یکی از راه های تشخیص پر شدن چاه فاضلاب بوی بد اطراف چاه می باشد. اگر چاه مدت ها گرفته باشد اطراف آن دچار نشتی می شود و طولانی شدن زمان پر بودن چاه سبب ریزش دیواره های اطراف آن خواهد شد. با پرشدن چاه فاضلاب، آب توالت به راحتی تخلیه نشده و مشکل ساز می شود.
تخلیه چاه تهران،تخلیه چاه فاضلاب درتهران

در صورت بروز این موارد افراد به سراغ شرکت های تخلیه چاه رفته و با تخلیه چاه فاضلاب برای مدت کوتاهی دیگر توالت منزلشان دچار گرفتگی نمی شود. اما پس از گذشت مدت کوتاهی چاه فاضلاب دوباره دچار گرفتگی می شود و با انجام بررسی های لازم مشخص می شود که چاه دوباره پر شده است.

علت زود پردن چاه فاضلاب چه می باشد؟ چرا کارائی چاه دیگر مثل سابق نیست؟ چاره ی کار چیست؟
تخلیه چاه توالت،رفع گرفتگی چاه،تخلیه چاه فوری

تمامی این مشکلات راه حلی ساده ای دارد.

لایروبی چاه فاضلاب:

فاضلاب منازل قدیمی پس از گذشت سال های زیاد در دیواره های چاه فاضلاب رسوب می کنند و رفته رفته موجب کاهش حجم انباره ی چاه می شوند.

این رسوبات به دیواره های چاه چسبیده و براحتی با تخلیه چاه فاضلاب جدا نمی شوند. از این رو با تخلیه چاه فاضلاب فقط مقداری از مواد فاضلاب چاه از آن خارج شده و مقدار زیادی دیگر هنوز در چاه فاضلاب موجود می باشد. این امر موجب می شود که آب فاضلاب نتواند به درون زمین نفوذ کند و در نتیجه گرفتگی سریع چاه فاضلاب را به دنبال خواهد داشت.

از دیگر عواملی که موجب زود پر شدن چاه فاضلاب می شود زمین نامناسب می باشد. اگر جنس خاک به گونه ای باشد که آب نتواند در آن براحتی نفوذ کند چاه مکررا در طی مدت کوتاهی پر می شود. این گونه چاه ها نیز با لایروبی توسط افراد حرفه ای می توانند تعمیر شوند.

لایروبی چگونه انجام می گیرد؟

پس از آنکه چاه فاضلاب به طور کامل تخلیه شد، افراد حرفه ای در شرکت های تخلیه چاه با حفظ اصول ایمنی و تجهیزاتی مثل دستگاه های لجن کش و کف کش با مته هایی مخصوص رسوبات چسبیده به دیواره های چاه را تراش زدایی کرده و سپس با تانکرهای مکنده و دستگاه لجن کش چاه را پاکسازی می نمایند.

مزایای لایروبی چاه فاضلاب:

لایروبی چاه فاضلاب مزایای زیادی دارد که یکی از آن جلوگیری از پر شدن مجدد چاه تا مدت ها می باشد. با لایروبی چاه فاضلاب حجم چاه افزایش یافته و دیگر نیازی به حفر چاه جدید نمی باشد. پس از کف تراشی و لایروبی، چاه دوباره به شکل اولیه خود بازخواهد گشت و کارائی آن دوباره افزایش می باشد.

تخلیه چاه
لایروبی چاه

شرکت تخلیه چاه فاضلاب سپهرسرویس با نیروهای مجرب و متخصص در امر تخلیه چاه،تعمیر چاه و لایروبی چاه آماده ی خدمات رسانی به شما شهروندان در تهران و حومه می باشد.

77 10 710 0912 تماس بگیرید