لوله بازکنی چاهک تراس

بالا زدن آب از چاه تراس ساختمان های قدیمی از جمله صحنه هایی است که برای افراد اصلا خوشایند نیست. بالازدن آب از چاهک تراس به دلیل گرفتگی لوله های تراس و گیر کردن شی خارجی در لوله بالکن رخ می دهد. نذاشتن یک توری بر دهانه ی لوله ی فاضلاب سبب گرفتگی آن خواهد شد . این گرفتگی راه عبور آب را سد می کند. روش های مختلفی برای بازکردن گرفتگی چاه تراس وجود دارد که بسته به شدت گرفتگی عملا باعث بازشدن چاه تراس خواهد شد. از جمله این روش ها می توان به استفاده از محلول های طبیعی و شیمیایی لوله بازکنی، و در صورت گرفتگی شدید لوله از فنرهای لوله بازکنی برقی اشاره کرد.

رفع گرفتگی چاه تراس:

برای بازکردن چاه تراس می توانید از محلول های اماده ی لوله بازکنی یا چنته استفاده کنید. در بسیاری از موارد استفاده از محلول های طبیعی نیز پاسخگو خواهند بود.

اگر ترجیح می دهید از محلول های لوله بازکنی طبیعی استفاده کنید یک لیوان جوش شیرین و یک لیوان نمک را با یکدیگر مخلوط کرده و درون چاه بریزید. سپس یک کتری آب جوش بر روی آن تخلیه کنید تا گرفتگی برطرف شود. این کار را هر چند مدت یکبار انجام دهید.

در صورت گرفتگی های شدید لوله و گیر کردن جسم سخت در لوله ی فاضلاب نمی توان با این روش ها از شرگرفتگی لوله رهایی یافت.

استفاده ی زیاد و مکرر از محلول های لوله بازکنی سبب پوسیدگی لوله های فاضلاب تراس خواهد شد و عواقبی دردسر ساز را به دنبال خواهد داشت. برای بازکردن گرفتگی های شدید لوله، شرکت های لوله بازکنی با کمک پمپ تراکم هوا یا فنر های لوله بازکنی به سرعت گرفتگی چاه تراس را برطرف خواهند کرد.

ميز و صندلي بنفش در تراس

با بکارگیری مجهزترین تجهیزات لوله بازکنی  شرکت سپهر سرویس به همراه تیم های مجرب و متخصص  آماده ی خدمت رسانی به مناطق مختلف تهران و حومه می باشد.

77 10 710 0912 تماس بگیرید