ایزوگام کاری باغچه

تخلیه چاه | لوله بازکنی

عایق کاری باغچه به چه صورت انجام می گیرد؟

یکی از دلایلی که امروزه در ساختمان هایی مثل آپارتمان ها و ساختمان کوچک از کاشت درخت و گل وگیاه منع شده اند این است که این امر سبب نشت رطوبت به ساختمان می شود. امروزه برای حل این مشکل راهکاری مناسب اندیشیده اند که مزایای زیادی دارد و ساکنان ساختمان ها در شهر های بزرگ و آپارتمان نشین ها فرصت باغبانی و کاشت گل و گیاه می دهد.ایزوگام کاری باغچه ها مزایای زیادی دارد که مهمترین آن جلوگیری از نشت آب و رطوبت به ساختمان هنگام آبیاری باغچه می باشد. با روش های عایق کاری باغچه می توان در هر قسمتی از منزل که بخواهید یک باغچه در اندازه ی دلخواه داشته باشید حتی بر روی بالکن و یا پشت بام خانه.

مزایای ایزوگام کاری باغچه:

ایزوگام کاری باغچه از لحاظ اقتصادی کم هزینه و به صرفه تر از روش های عایق کاری دیگر می باشد. برای ایزوگام کاری باغچه می توان از سه نوع ایزوگام استفاده نمود مثل ایزوگام فویلدار، ساده و یا سنگ ریزه دار. معمولا برای ایزوگاری کاری باغچه از ایزوگام های با سنگ ریزه استفاده می کنند که دارای رنگ های مختلف نیز می باشد.

ایزوگام کاری باغچه بر روی پشت بام:

ایزوگام کاری باغچه  پشت بام امروزه طرفداران زیادی را پیدا کرده است و این نوع نصب ایزوگام باید توسط یک ایزوگام کار حرفه ای انجام گیرد. از این رو برای انجام این امر بهتر است قبل از ایزوگام کاری بر روی لایه ای از سیمان از قیر نیز استفاده نمایید. بهتر است برای این کار از روش قیرگونی دولایه به صورت ضبدری استفاده کنید تا راه نشت آب را تا مدت ها به ساختمان مسدود کنید و از داشتن باغچه ای زیبا لذت ببرید.

شرکت ایزوگام کاری سپهرسرویس با بکارگیری تجهیزات و نیروهای مجرب آماده ی خدمت رسانی به شما شهروندان در تهران و حومه می باشد.

شماره تماس:09127101077

مطالب مرتبط:

نحوه ی ترمیم ایزوگام

رفع رطوبت دیوارها

مشخصات ایزوگام خوب و مرغوب
وسایل مورد نیاز نصب ایزوگام

77 10 710 0912 تماس بگیرید