تخلیه چاه بیمارستان

به طور کلی باید اینگونه گفته شود که فاضلاب حاصل از مراکز درمانی و بهداشتی و بیمارستان ها از لحاظ کیفی با فاضلاب شهری یکسان هستند علاوه بر آن فاضلاب بیمارستانی دارای ترکیبات و مواد عفونی و سمی نیز هستند که سلامت محیط، پرسنل و کارمندان شاغل در بخش بهداشت و درمان و همینطور برای تمامی اعضای جامعه بسیار خطر آفرین هستند.

فاضلاب بیمارستانی به دلیل وجود پاتوژن‌های مختلف، فلزات سنگین و ترکیبات شیمیایی – دارویی، ترکیبات کلردار و دترجنت در خود دارای اهمیت ویژه‌ای می‌باشند.

تخلیه چاه فاضلاب بیمارستان به دلیل حجم زیاد ترکیبات شیمیایی  و فلزات سنگینکار آسانی نیست و باید با استفاده از تانکرهای مکنده قدرتمند و حجیم فاضلاب انجام شود. برای تخلیه چاه فاضلاب بیمارستان باید از دستگاههای مکنده مخصوص تخلیه چاه استفاده کرد تا مشکلی در تخلیه چاه وجود نداشته باشد. شرکتهای تخلیه چاه مکانیزه و پیشرفته با دستگاههای مخصوص به راحتی تخلیه چاه فاضلاب بیمارستان را انجام می دهند.

تخلیه چاه 

چاه فاضلاب پس از مدتی استفاده باید تخلیه شود. تخلیه چاه با استفاده از تانکرهای مخصوص تخلیه چاه به همراه مکنده قدرتمند و مخصوص تخلیه چاه توسط شرکت سپهرسرویس انجام می شود. ما با استفاده از دستگاههای مخصوص و پیشرفته تخلیه چاه به راحتی و در کمترین زمان چاههای فاضلاب و چاههای بیمارستان را به راحتی تخلیه می کنیم. تخلیه چاه فوری و مکانیزه در کمترین زمان با استفاده از تانکرهای مکنده مخصوص.

تخلیه چاه بیمارستان با تخلیه چاه ساختمان و دیگر مکان ها تفاوت دارد. چاه فاضلاب بیمارستان حاوی مقدار زیادی مواد سمی و بیماری زا می باشد و باید با دستگاههای مخصوص و قدرتمند مکنده در کمترین زمان تخلیه شود. تانکرهای مکنده و ساکشن تخلیه چاه وسیله مناسبی برای تخلیه چاه فاضلاب بیمارستان می باشد. اگر بیمارستان از شبکه فاضلاب استفاده نمی کند باید با استفاده تانکر تخلیه چاه فاضلاب درون چاه را تخلیه کرد.

تخلیه چاه بیمارستان

با بکارگیری مجهزترین تجهیزات تخلیه چاه و لایروبی چاه فاضلاب به صورت کاملا مکانیزه، شرکت سپهر سرویس به همراه تیم های مجرب و متخصص  آماده ی خدمت رسانی به مناطق مختلف تهران و حومه می باشد.

77 10 710 0912 تماس بگیرید