تخلیه چاه کارواش

بسیاری از کارواش‌ها و اغلب مردم ناآگاهانه نسبت به تخلیه فاضلاب کارواش آلوده به چاه‌ها، نهرهای عمومی اقدام می‌کنند. این درحالی است که امروزه در اکثر کشورهای پیشرفته دنیا تمامی واحدهای کارواش مجهز به سیستم تصفیه فاضلاب استفاده مجدد از پساب هستند.شاید برایتان جالب باشد بدانید چرا که بیش از ۹۰ درصد آب خروجی در کارواش ها را میتوان برای شستشوی مجدد خودرو ها استفاده کرد .

پکیج تصفیه فاضلاب انواع مختلفی دارند و در طی سالها روش های گوناگونی برای تصفیه فاضلاب کارواش مورد استفاده قرار گرفته است .فاضلاب کارواش ماهیتی شیمیایی دارد و نمی توان برای تصفیه آن از روش های بیولوژیک استفاده نمود.

همچنین تخلیه فاضلاب کارواش نیز امری مهم می باشد که نیاز به دستگاه های و تجهیزات مجهز می باشد.

چرا که پساب کارواش‌ها حاوی مواد شوینده ، روغن ها، دوده خروجی از اگزوز، ترکیبات پیچیده آلی، آمونیوم بی فلوراید ( ABF ) و همچنین حلالهای مضر برای سلامتی موجودات زنده می‌باشد.

تخلیه چاه فاضلاب کارواش به دلیل حجم زیاد ترکیبات شیمیایی  کار آسانی نیست و باید با استفاده از تانکرهای مکنده قدرتمند و حجیم فاضلاب انجام شود. برای تخلیه چاه فاضلاب  باید از دستگاههای مکنده مخصوص تخلیه چاه استفاده کرد تا مشکلی در تخلیه چاه وجود نداشته باشد. شرکتهای تخلیه چاه مکانیزه و پیشرفته با دستگاههای مخصوص به راحتی تخلیه چاه فاضلاب بیمارستان را انجام می دهند.

تخلیه چاه کارواش با تخلیه چاه ساختمان و دیگر مکان ها تفاوت دارد. چاه فاضلاب کارواش حاوی مقدار زیادی مواد سمی و بیماری زا می باشد و باید با دستگاههای مخصوص و قدرتمند مکنده در کمترین زمان تخلیه شود. تانکرهای مکنده و ساکشن تخلیه چاه وسیله مناسبی برای تخلیه چاه فاضلاب بیمارستان می باشد. اگر کارواش از شبکه فاضلاب استفاده نمی کند باید با استفاده تانکر تخلیه چاه فاضلاب درون چاه را تخلیه کرد.

تخلیه چاه کارواش
با بکارگیری مجهزترین تجهیزات تخلیه چاه و لایروبی چاه فاضلاب به صورت کاملا مکانیزه، شرکت سپهر سرویس به همراه تیم های مجرب و متخصص  آماده ی خدمت رسانی به مناطق مختلف تهران و حومه می باشد.

77 10 710 0912 تماس بگیرید