واضح است که پس از مدتی لوله های آب گرم دچار گرفتگی شده و نیاز به خدمات لوله بازکنی پیدا میکنند. گرفتگی لوله های آب گرم سبب جلوگیری از خروج آب از لوله می شود. لوله هایی که معملا دچار گرفتگی می شوند لوله های آب گرم حمام، دسشویی و آشپزخانه، شوافاژ می باشند. رسوب گیری لولهای آب گرم بیشتر از سایر لوله ها بوده و میتوان گفت که این لوله ها بیشتر نیاز به خدمات لوله بازکنی دارند. روش های مختلفی برای بازکردن گرفتگی لوله های آب گرم وجود دارد. اگر لوله های آب گرم فلزی باشند باید در انتخاب لوله بازکن بیشتر دقت کرد. تا موجب آسیب و خوردگی لوله نشود.

از آنجا سطح املاح و مواد معدنی در مناطق مختلف متفاوت می باشد این میزان مواد در گرفتگی لوله تاثیر دارد.

نکته ی مهمی که باید در لوله بازکنی لوله ای آب گرم به آن توجه کرد نوع املاح به کار رفته در لوله است. روش های زیادی برای بازکردن گرفتگی لوله وجود دارد که باید به این نکته نیز توجه داشت تا بتوان بهترین روش لوله بارکنی را برای آن بکار گرفت.

روش رایج برای بازکردن گرفتی لوله:

از جمله روش های رایج باز کردن گرفتگی لوله ی آب گرم استفاده از یک اسید رقیق میباشد. اسید های رقیقی همچون سرکه می توانند رسوبات موجود در لوله را از بین برده و گرفتگی را برطرف نمایند.

بکارگیری اسیدهای رقیق مشکلی برای لوله به وجود نمی آورد اما اسید های قوی باعث سوراخ شدن لوله ی آب گرم می شوند.

از این رو اگر لوله ی آب گرم شما دچار گرفتگی شده است بهتراست از یک متخصص برای این کار مشورت بگیرید. شرکت های لوله بازکنی با بکارگیری روش های اصولی گرفتگی را به طور کامل برطرف میکنند مانع از آسیب رسیدن به لوله می شوند.

با بکارگیری مجهزترین تجهیزات لوله بازکنی و تعمیرات سیفون آشپزخانه به صورت کاملا مکانیزه، شرکت سپهر سرویس به همراه تیم های مجرب و متخصص  آماده ی خدمت رسانی به مناطق مختلف تهران و حومه می باشد.