رفع گرفتی سیفون ظرف شویی

رفتن مقدار زیادی از غذا و چربی ها به درون چاه فاضلاب از طریق مجرای سینک ظرف شویی سبب تجمع آن درون سیفون شده و گرفتگی را منجر می شود. در این حالت خارج شدن آب از سینک ظرف شویی به سختی انجام می گیرد یا اصلا از آن خارج نمی شود. ما در این قسمت راه حلی مناسب برای بازکردن گرفتگی سیفون ظرف شویی به شما معرفی می کنیم.

وقتی سیفون ظرف شویی می گیرد چه کنیم؟

بهترین کار برای جلوگیری از گرفتگی سیفون ظرف شویی این است که نگذارید مشکل جدی شود. مشکل سیفون  ظرف شویی هنگامی جدی می شود که به گرفتگی های جزئی اهمیت ندهید و آن ها را برطرف نکنید. برای رفع مشکلات سیفون ظرف شویی بهترین و ساده ترین روش استفاده از آبجوش است . استفاده زا آبجوش سبب می شود چربی های موجود در سیفون و لوله های فاضلاب مایع شده و از دیواره ها جدا شوند. رسوب کردن چربی در دیواره های سیفون سبب می شود جرم ها و موا دغذایی به این چربی ها بچسبد و سخت از آن جدا شود. برای از بین بردن چربی ها و جلوگیری کردن از گرفتگی های سیفون قبل از جدی تر شدن مشکل همواره مقداری آب جوش درون سینک ظروف شویی بریزید.

یکی دیگر از اقداماتی که باید هنگام دیدن نشانه های گرفتگی سینک ظرف شویی انجام دهیم این است که از یک توری برای جلوگیری از ورود مواد زائد به درون سیفون ظرف شویی استفاده کنیم. هر چه بیشتر در این مورد دقت کنیم کمتر با مشکل گرفتگی سیفون ظرف شویی مواجه می شویم. از آنجایی که روغن ها و مواد چربی موجب گرفتگی می شود بنابراین از ورود چربی ها نیز به درون سینک ظرف شویی جلوگیری نمایید.

لوله بازکنی سیفون با محلول های قوی:

استفاده از محلولهای قوی لوله بازکنی به منظور بازکردن سیفون یکی از روش های سریع لوله بازکنی سیفون به شمار می رود. با استفاده از این محلول های لوله بازکنی می توانید خیلی آسان لوله های فاضلاب و سیفون فاضلاب را باز کنید. بازکردن مجرای سیفون فاضلاب سینک ظرف شویی به وسیله ی محلول لوله بازکنی قوائدی دارد که اگر آن را رعایت نکنید آسیب جدی به سیفون فاضلاب وارد خواهید کرد. نگه داشتن محلول لوله بازکنی درون سیفون ظرف شویی سبب آسیب رساندن و از بین بردن لوله های فاضلاب می شود. فقط چند دقیقه فرصت دادن به محلول لوله بازکن کافیست تا مواد موجود در سیفون فاضلاب حل شده و از بین بروند.

اگر گرفتگی سیفون فاضلاب به قدری زیاد بود که محلول های لوله بازکنی کار ساز نبودند بهتر از شرکت های لوله بازکنی بخواهید تا با کمک دستگاه های مخصوص عمل لوله بازکنی را بدون آسیب رساندن به سیستم لوله کشی انجام دهند.

با بکارگیری مجهزترین تجهیزات لوله بازکنی  شرکت سپهر سرویس به همراه تیم های مجرب و متخصص  آماده ی خدمت رسانی به مناطق مختلف تهران و حومه می باشد.

77 10 710 0912 تماس بگیرید