قیمت بهترین ایزوگام

تخلیه چاه | لوله بازکنی

امروزه کارخانه جات زیادی اقدام به تولید ایزوگام می کنند. این کارخانه جات در مرکز، شمال غربی و شمال شرقی ایران تاسیس شده اند. خرید ایزوگام مناسب ایزوگام کاری،نصب ایزوگام،نصاب ایزوگام تهرانپس از تاسیس ساختمان امری مهم می باشد زیرا ساختمان را از هرگونه نفوذ رطوبت مصون میدارد. خرید نادرست ایزوام باعث می شود طی گذشت مدت زمان کوتاهی به ترمیم ایزوگام روی بیاورید.عایق کار،ایزوگام کاری در تهران،شرکت نصب ایزوگام تهرانخرید ایزوگام نیازمند دانش کافی در این زمینه است و علاوه بر قیمت ایزوگام فاکتورهای دیگری در مناسب و باکیفت بودن ایزوگام تاثیر دارند. ما در این قسمت ابتدا به بررسی مهمترین معیارهای یک ایزوگام خوب می پردازیم و سپس قیمت بعضی از برند های معروف ایزوگام را می اوریم.

مشخصات ایزوگام مرغوب:

ایزوگامی که نشان استاندارد را دریافت کرده باشد، قابلیت این را دارد که  مهر مرغوب بودن ایزوگام را بر آن بنهیم. از جمله دیگر نشانه های ایزوگام خوب داشتن ضمانت نامه می باشد که خدمات پس از فروش شرکت  را به همراه دارد.در هنگام ایزوگام کارینصاب ایزوگام،ایزوگام کار تهرانحتما برند خریداری شده را به خا طر بسپارید تا از همان شرکت بیمه و ضمانت دریافت کنید .

خرید ایزوگام متناسب با مکان مورد استفاده:

ایزوگام ها در دو دسته فویلدار و ساده تقسیم بندی می شوند.قبل از خرید ایزوگام به این نکته توجه داشته باشید که ایزوگام قرار است در چه محلی نصب عایق کاری،شرکت نصب ایزوگام شود. ایزوگام کاری سرویس بهداشتی حمام و.. نیازمند ایزوگامی فویدار نمی باشد. قیمت ایزوگام فویدار از ساده گرانتر می باشد. توجه داشته باشد که خرید بهترین ایزوگام تنها ملاک یک عایق کاری خوب نیست بلکه قدم دوم انتخاب یک ایزوگام کار حرفه ای می باشد.

قیمت بهترین ایزوگام ها:

قیمت برخی از برندهای  ایزوگام در بهمن ماه 95 شامل موارد زیر است.

1- قیمت ایزوگام غرب گستر دلیجان:پودری ساده هر متر 4700 تومان -فویلدار 5000تومان

2- قیمت ایزوگام گستر بام دلیجان : ساده هر متر 4700 تومان -فویلدار 5000 تومان

3- قیمت ایزوگام بام گستر 117 دلیجان : ساده پودری هر متر 5800 تومان-فویلدار 6100 تومان

4- قیمت ایزوگام پشم شیشه ایران : ساده هر متر 6700 تومان-فویلدار 7200تومان

5- قیمت ایزوگام الوند اسیا : ساده پودری هر متر 4700تومان -فویلدار5000تومان

6- قیمت ایزوگام حفاظ بام اصل دلیجان : ساده پودری هر متر 4700 تومان -فویلدار 5000 تومان

7- قیمت ایزوگام اصل شرکت تهران عایق اصل: ساده پودری هر متر 5200تومان -فویلدار 5500 تومان

ایزوگام کار

شرکت ایزوگام کاری سپهرسرویس با بکارگیری مجهزترین تجهیزات و نیروهای مجرب آماده ی خدمت رسانی به شما شهروندان عزیز درتهران و حومه می باشد.

مطالب مرتبط:

مشخصات ایزوگام خوب و مرغوب


ایزوگام کاری با عایق سفید


توصیه های مهم در نصب ایزوگام


ایزوگام کار حرفه ای


تست ایزوگام


تعمیر ایزوگام

77 10 710 0912 تماس بگیرید