نحوه ی عایق کاری پی ساختمان

تخلیه چاه | لوله بازکنی

از جمله کاربردهای ایزوگام در اوایل بنای ساختمان می باشند. اگر در یک منطقه ی آبو هوایی مرطوب زندگی می کنید امکان دارد زمین زیربنای ساختمان نم دار و مرطوب باشد. پس هنگام بنای ساختمان باید از طریق عایق کاری مانع از نفوذ رطوبت به مصالح مثل آهن یا دیواره ها شد. اگر به این موضوع توجه نشود و در زمین های مرطوب عایق کاری پی ساختمان انجام نگیرد بدونشک خسارات جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت. ایزوگام کاری پی امری حساس می باشد که باید توسط ایزوگام کار ماهر صورت گیرد.نحوه ی صحیح ایزوگام کاری پی بسیار حائز اهمیت است.ایزوگام کاری،نصب ایزوگام،نصاب ایزوگام تهران

برای ایزوگام کاری پی ساختمان بعد از بالا آوردن دیوار به میزان قلوه چینی، پی ساختمان را با یک لایه سیمان پوشانده و بعد از خشک شدن آن اقدم به عایق کاری می کنیم.

از عایق هایی که برای این امر استفاده می شود قیر و ایزوگام میاشد. ایزوگام از مزیت های بیشتری نسبت به قیر گونی برخوردار است اما همچنان قیر گونی نیز رواج زیادی برای عایق کاری پی دارد.عایق کار،ایزوگام کاری در تهران،شرکت نصب ایزوگام تهران

برای انجام عایق کاری پی به روش قیر گونی، ابتدا با یک لایه قیر سطح پی بالا آمده را می پوشانیم، سپس گونی مخصوص را بر روی قیر قرار می دهیم و لایه ی بعدی قیر را اضافه می کنیم. الیاف گونی نقش مسطح کننده را برای قیر ایفا می کنند. قیرگونی هم به روش یک لایه و هم دولایه انجام می شود. که در این قسمت روش یک لایه توضیح داده شد.

از جمله معایب قیرگونی این است که بعد از سالها پوسیده می شود و در هنگام نصب، آلودگی زیادی را تولید می کند. از این رو ایزوگام کاری پی ساختمان به قیرگونی پی ساختمان ارجعیت دارد.

هزینه ی عایق کاری پی ساختمان به روش  ایزوگام کاری پاییتر می باشد. برای انتخاب ایزوگام مناسب برای پی ساختمان از میان دونوع فویل دار و بی فویل، نوع بی فویل را انتخاب کنید تا اقتصادی تر باشد.

16

شرکت ایزوگام کاری سپهرسرویس با بکارگیری مجهزترین تجهیزات و نیروهای مجرب آماده ی خدمت رسانی به شما شهروندان عزیز درتهران و حومه می باشد.

شماره تماس:09127101077
مطالب مرتبط:

نحوه ی ترمیم ایزوگام


مشخصات ایزوگام خوب و مرغوب


وسایل مورد نیاز نصب ایزوگام


ایزوگام کاری سرویس بهداشتی


توصیه های مهم در نصب ایزوگام

77 10 710 0912 تماس بگیرید