نصب و تعمیر فلاش تانک یا سیفون توالت

اب بند بخش اساسی یک سیفون توالت است. قرار گیری مقداری آب در سیفون توالت برای کابردهای مختلف امری لازم و ضروری است. اگر به هر دلیل آب در قسمت آب بند سیفون نماند سیستم فاضلاب منزل دچار مشکل شده و شما نیاز به خدمات تعمیر و نصب سیفون توالت خواهید داشت.

سیفون در انواع مختلفی ، S ، U،  P  میباشد. به نوع پی شکل آن شتر گلو نیز می گویند. عمده کاربرد شترگلو در اتصالات توالت و شیرآب می باشد.

تعمیر سیفون خراب:

از آنجایی که سیفون ها بخش مهم از تاسیسات فاضلاب ساختمان را انجام می دهند بررسی وضعیت نحوه ی کار فلاش تانک ها لازم و ضروری است.

خرابی سیفون توالت عواقبی را به دنبال دارد که قطعا شما را با با مشکل مواجه خوهد کرد. خارج شدن آب از سیفون توالت از جمله پیامدهای خراب شدن سیفون است. سیفونی که دچار شکستگی شده باشد و آب از آن خارج شود در مدت زمان کوتاهی موجب ایجاد نم و رطوبت در دیواره های منزل خواهد شد. نم زدگی دیوار منزل عواقب ناخوشایندی را به دنبال خواهد داشت که بدترین آن از بین رفتن دیواره های ساختمان می باشد. رطوبت دیوار هر چه زودتر برطرف شود جبران آسیب ایجاد شده راحتتر خواهد بود. تعویض سیفون شکسته بهترین راهکار برای جلوگیری از ایجاد نم و رطوبت است.

نشانه های سیفون خراب:

خرابی سیفون در برخی موارد قابل تشخیص نبوده و حتی شما متوجه هدر رفتن آب در قسمت توالت نخواهید شد. از این رو ما راه حلی هایی راه به شما آموزش می دهیم که بتوانید در کوتاهترین زمان به خرابی سیفون توالت خود پی ببرید.

انتشار بوی نامطبوع:

یکی از پیامدهای سیفون خراب انتشار بوی بد در محیط است. سیفونی که به درستی عمل کند از انتشار بوی بد در منزل جلوگیری خواهد کرد. اگر به تازگی بوی نامطوعی در منزل شما منتشر شده است بهتر است علت را در سیفون منزل خود جستجو کنید.

هدر رفتن آب:

هدر رفتن آب در توالت دلایل مختلفی دارد، خرابی سیفون توالت،خرابی فلوتر، بسته نشدن دریچه خروجی آب ، گیر کردن اهرم قطع کن شناور از جمله دلایل هدر رفتن آب در توالت می باشند.

برای تشخیص هدر رفتن آب در توالت درون مخزن چند قطره جوهر ریخته و در واقع آب داخل را رنگی کنید. حال در صورت وجود هرگونه اشکالی در کارکرد شناور و اجزای دیگر و درنتیجه انتقال آب به داخل چاه، مسیر آب رنگی روان به صورت خطی بر روی سطح کاسه نمایان خواهد شد. به  این ترتیب با اطمینان به تعمیر و رفع مشکل  سیفون توالت اقدام نمایید.

77 10 710 0912 تماس بگیرید