تخلیه چاه ارزان

تخلیه چاه | لوله بازکنی

بالا زدن آب توالت می تواند مشکلات زیادی را برای خانواده ها به وجود آورد. که دلیل آن می تواند پرشدن چاه و یا گرفتگی آن باشد. روش های متعددی برای از بین بردن مشکل وجود دارد که یکی از این روش ها تخلیه چاه ارزان قیمت می باشد.تخلیه چاه تهران،تخلیه چاه فاضلاب درتهران

ابتدا قبل از هرچیز دلیل بالا زدن آب چاه را پیدا کنید. ممکن است پر شدن چاه توالت به علت گرفتگی باشد که در این صورت با استفاده از ابزار مناسب می توان مشکل را برطرف کرد.
تخلیه چاه حرفه ای،شرکت تخلیه چاه
گرفتگی توالت ممکن به علت افتادن یک شی خارجی به دورن چاه و یا ریختن مصالح در حین ساخت و ساز باشد.

اگر به دنبال تخلیه چاه ارزان و رفع مشکل بدون صرف هزینه هستید خودتان دست به کار شده و مشکل را برطرف نمایید. شما می توانید با استفاده از مواد زیر گرفتگی توالت را برطرف نمایید.
تخلیه چاه توالت،رفع گرفتگی چاه،تخلیه چاه فوری

-تلمبه ی دستی

-دیلم

-فنر لوله بازکنی

– ظرف آب جوش

ابتدا به کمک تلمبه ی دستی آب بالا زده را به درون چاه هدات کنید و آنقدر تلمبه بزنید تا تمام آب اضافی به درون چاه برگردد. سپس ظرف آب جوش را به درون چاه بریزید تا سبب باز شدن راه فاضلاب شود. رفع گرفتگی توالت به کمک وسایلی مثل دیلم و فنر لوله بازکنی نیز انجام می گیرد. می توانید با استفاده از فنر برقی و یا فنر دستی شی خارجی را از راه فاضلاب خارج نمایید. مطلب بیشتر:

اگر با استفاده از روش های بالا چاه شما بازنشد چاه شما با شی خارجی گرفته نشده و نیاز یه تخلیه چاه دارد.

اگر قصد تخلیه چاه ارزان و کم هزینه دارید بهتر است نکته ی زیر را در نظر بگیرید:

اگر چاه شما مکررا پر می شود:

اگر چاه فاضلاب شما در طی مدت زمان اندکی پر می شود دیواره های آن دچار رسوب شده و نیاز به لایروبی چاه فاضلاب خواهد داشت. متخصص در امر لایروبی چاه با تخلیه چاه فاضلاب و تراشیدن دیواره های رسوباتی که مدت هاست بر روی دیوار و کف چاه فاضلاب نشسته است را با کمک ابزار مخصوص می تراشد. این امر اگرچه یک راه  تخلیه چاه ارزان نخواهد بود ولی در عوض چاه شما دیگر تا مدت ها گرفته نمی شود. پس اگر به دنبال تخلیه چاه ارزان قیمت هستید از لایروبی چاه فاضلاب صرف نظر کنید. اما اگر می خواهید تا مدت ها دیگر هزینه ای برای تخلیه چاه پرداخت نکنید لایروبی چاه را در اولویت قرار دهید و هزینه ی لایروبی چاه را به هزینه ی تخلیه چاه اضافه کنید.

 

تخلیه چاه

شرکت سپهرسویس با بکارگیری مجهزترین تجهیزات و نیروهای مجرب در زمینه ی تخلیه چاه و لایروبی چاه فاضلاب آماده ی خدمت رسانی به شما شهروندان در تهران و حومه می باشد.

مطالب مرتبط:
تخلیه چاه خانگی با ساخت فنر لوله بازکنی

رفع گرفتگی چاه فاضلاب و تخلیه چاه

دلایل ریزش چاه فاضلاب تخلیه نشده

سرویس توالت ایرانی و فرنگی و موثرترین روش باز کردن گرفتگی چاه فاضلاب توالت

لایروبی چاه-تخلیه چاه-چرابایدچاه را لایروبی و تخلیه کرد؟

تراش و رسوب زدایی چاه و لایروبی بعد از تخلیه چاه

چگونه از گرفتگی توالت جلوگیری کنیم؟

بالا آمدن آب توالت

77 10 710 0912 تماس بگیرید