خداحافظی با گرفتگی چاه توالت

یکی از کابوس هایی که ممکن است در هر منزلی رخ دهد گرفتی چاه توالت می باشد. گرفتگی های مکرر چاه فاضلاب امان ساکنین منزل را خواهد برید. اگر شما نیز جز آن افرادی می باشید که گرفتگی چاه توالت شمارا به ستوه اورده است ما به شما خواندن این مقاله را پیشنهاد می کنیم تا برای همیشه از شر گرفتگی چاه منزل راهایی یابید.

روش هایی برای خداحافظی با گرفتگی چاه توالت:

استفاده از تلمبه ی دستی برای گرفتگی های شدید توالت برا ی مدت زمان محدودی می تواند موثر باشد. داشتن این وسیله می تواند در شرایط حیاتی پاسخوی نیاز شما باشد و برای مدت زمان اندگی گرفتگی توالت شما را برطرف نماید. قبل از تلمبه زدن بهتر است مقداری آب جوش نیز در چاه توالت تخلیه نمایید تا عمل لوله بازکنی بهتر انجام گیرد. پمپ زدن را تا باز شدن گرفتگی لوله ادامه دهید.

اما اگر گرفتی چاه توالت در اثر رسوب مواد زائد در دیواره های چاه و لوله ی فاضلاب باشد گرفتگی چاه توالت با تلمبه زدن برطرف نخواهد شد. ما در این قسمت موثرترین روش های لوله بازکنی توالت را به شما معرفی می کنیم تا برای همیشه از دیدن بالا زدن آب از توالت رهایی یابید.

استفاده از دستگاه های تراکم هوا و دستگاه فنر لوله بازکنی برقی از جمله موثرترین راه های بازکردن گرفتگی لوله توالت می باشند.

فشار دستگاه تراکم هوا می تواند هر نوع گرفتگی را برطرف نمود و راه لوله را به خوبی باز نماید. این دستگاه زمانی استفاده می شود که یک شی خارجی در لوله ی توالت گیر کرده باشد و با این روش به درون فاضلاب هدایت شود.

بکارگیری دستگاه فنر لوله بازکنی برقی روش موثرتری برای خداحافظی با گرفتگی چاه توالت می باشد. دلیل بکارگیری دستگاه فنر لوله بازکن برقی توسط شرکت های لوله بازکنی از بین بردن جرم ها و لایه های رسوبی به دیواره های لوله می باشد. این دستگاه همچنین در مواقعی که جسم خارجی نیز در لوله ی فاضلاب گیر کرده باشد کارایی دارد. زیرا شی خارجی را به چاه فاضلاب هدایت می نماید.

لایه هایی که در جداره ی لوله مدت هاست جاخوش کرده اند و قطر لوله را کم و کمتر کرده اند  می توانند به وسیله ی دستگاه فنر لوله بازکنی جدا شده و به سمت فاضلاب هدایت شوند.

این دو روش از جمله موثرترین روش های لوله بازکنی می باشد. اگر گرفتگی لوله های توالت در اثر مشکلات و نقص فنی در لوله کشی باشد توسط لوله کش و شرکت های لوله بازکنی براحتی قابل تشخیص است.

لوله بازکنی
با بکارگیری مجهزترین تجهیزات تخلیه چاه و لایروبی چاه فاضلاب، تعمیرات توالت فرنگی و ایرانی به صورت کاملا مکانیزه، شرکت سپهر سرویس به همراه تیم های مجرب و متخصص  آماده ی خدمت رسانی به مناطق مختلف تهران و حومه می باشد

مطالب مرتبط:
روش خانگی لوله بازکنی

تخلیه چاه خانگی با ساخت فنر لوله بازکنی

لوله بازکنی توالت به روش خانگی

لوله بازکن حرفه ای

اگر لوله با اسید باز نشد چه کارکنیم؟

جلوگیری از گرفتگی لوله با دستگاه چربی گیر

انواع لوله های فاضلاب

77 10 710 0912 تماس بگیرید