دلیل عمل نکردن سیفون توالت

هنگامی که سیفون توالت به درستی عمل نکند نیاز به تعمیرات و سرویس سیفون توالت پیدا می کند. عمل نکردن سیفون توالت می تواند به دلایل مختلفی باشد که بررسی آن نیاز به تجربه و دانش فنی دارد. عدم کارکردن سیفون توالت مشکلات عدیده ای را به همراه دارد و در برخی مواقع نیز سبب هدر رفتن آب می شود. از کارافتادن سیفون توالت فرنگی نیاز به خدمات تعمیر توالت سیفون فوری دارد.

علت کارنکردن سیفون توالت:

توالت فرنگی از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که خرابی در هر یک از این بخش ها ممکن است منجر به از کار افتادن سیفون توالت شود. در برخی مواقع پس از یافتن مشکل سیفون توالت فرنگی می توان آن را تعویض و یا تعمیر نمود. رسیدگی به مشکلات سیفون در اولین فرصت امری لازم و ضروری میباشد. در این بخش به مهمترین دلایل عدم کارکرد سیفون توالت می پردازیم:

حجم مخزن نگهداری آب نقش زیادی در تخلیه صحیح بار را از کاسه توالت فرنگی دارد. اگر این مخازن حجم آب کمی را در خود ذخیره کند و کوچک باشد بعدها شما را با مشکل مواجه می کند. در انتخاب سیفون توالت دقت لازم و کافی را بکارگیرید. اگر علت درست کارنکردن سیفون توالت کوچک بودن مخزن باشد باید مخزن را تعویض نمایید.

در بسیاری از مواقع علت عمل نکردن توالت فرنگی پیچ ها و بست های آن است. اگر سیفون توالت فرنگی شما به درستی کار نمی کند اول از همه اتصالات و پیچ های آن را بررسی و تنظیم نمایید.

دریچه ی تخلیه آب سیفون یکی از مواردی است که اگر به درستی باز و بسته نشود سبب ایجاد اختلال در عملکرد سیفون می شود.

جرم گرفتگی سیفون توالت پیامدهایی را به دنبال دارد که یکی از آن ها گیر کردن اهرم شناور می شود.  تنظیمات شدت جریان آب ورودی خیلی زود باید مورد بررسی یک متخصص قرار بگیرد تا از هدر رفت آب هر چه سریعتر جلوگیری شود

اگر سیفون توالت شما نیز دچار اشکال شده است هر چه سریعتر اقدامات اولیه را برای تعمیر آن انجام دهید.

با بکارگیری مجهزترین تجهیزات لوله بازکنی  شرکت سپهر سرویس به همراه تیم های مجرب و متخصص  آماده ی خدمت رسانی به مناطق مختلف تهران و حومه می باشد.

مطالب مرتبط:

لوله بازکنی ظرف شویی


بهترین راه لوله بازکنی


آشنایی با دستگاه فنر لوله بازکنی


چگونه از گرفتگی لوله فاضلاب جلوگیری کنیم

77 10 710 0912 تماس بگیرید