لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله بعد از بنایی

در برخی موارد شاهد گرفتگی لوله ها بعد از بنایی و ساختمان سازی هستیم. به دلیل سهل انگاری کارگران ساختمان ممکن است سنگ ها و مصالح ساختمانی به درون لوله های توالت، آشپزخانه، حیاط یا حمام رفته و سبب بند آمدن راه آب و فاضلاب شوند. یکی از دلایلی که در ساختمان های نوساز شاهد گرفتگی لوله ها هستیم همین مورد است. این گرفتگی ها می تواند در قسمت های مختلف لوله ی فاضلاب اتفاق بیفتد و برطرف کردن آن اصلا راحت نیست.

حدمات لوله بازکنی:

روش های مختلفی برای بازکردن لوله های فاضلاب وجود دارد. محلول های لوله بازکن طبیعی، محلول لوله بازکن شیمیایی، تلمبه ی دستی و استفاده از ابزار و دستگاه ها ی پیشرفته تر.

از آنجایی که رفع گرفتگی لوله های فاضلاب بسته به میزان و شدت گرفتگی با یکدیگر متفاوت است برای هر نوع گرفتگی روش خاصی به کار می رود. گرفتگی فاضلاب از طریق گیر کردن سنگ و مصالح ساختمانی سفت جز گرفتگی های شدید بوده و نمی توان با کمک روش های مثل محلول لوله بازکنی راه لوله را بازنمود.

از جمله روش های موثر و کارآمد در این مواقع استفاده از دستگاه فنر لوله بازکنی می باشد.دستگاه های فنر لوله بازکنی برقی با استفاده از مته های مخصوصی که دارد تمامی رسوبات و موادی که به دیواره های لوله چسبیده است را باز کرده و گرفتگی به طور کامل برطرف می شود.

اگه قطعات سنگ درون لوله رفته باشند باید از دستگاه تراکم هوا برای از بین بردن گرفتگی لوله استفاده نمود. این دستگاه با کمک قدرت هوا قطعه را به درون فاضلاب می فرستد و گرفتگی برطرف می شود.

اگه گرفتگی لوله به دلیل بنایی است بهتر اس با کمک گرفتن از خدمات لوله بازکنی در کمترین زمان گرفتگی لوله را برطرف نمایید.

شرکت سپهرسرویسدر زمینه ی لوله بازکنی فوری و تعمیرات لوله بازکنی با بکارگیری مجهزترین تجهیزات آماده ی خدمت رسانی به شما همشریان عزیز در تهران و حومه می باشد.

77 10 710 0912 تماس بگیرید