ویژگی تخلیه چاه با کیفیت

تخلیه چاه فاضلاب به منظور ارتقا کیفیت چاه انجام می شود. چاه های فاضلاب قدیمی پس از مدت کوتاهی مداوم پر می شوند و دفع فاضلاب ساختمان را با مشکل مواجه می کنند.

تخلیه چاه باکیفیت می تواند این مشکل را برای سال های سال حل نموده تا دفع فاضلاب ساختمان به بهترین شکل صورت گیرد.

پرشدن چاه ها نشانه هایی دارد که به شما هشدار می دهد زمان تخلیه چاه فاضلاب فرا رسیده است. اگر اطراف چاه مرطوب شود و بوی نامطبوعی از چاه به درون منزل سرایت کند می توان فهمید که چاه منزل پر شده است. برای آشنایی با تخلیه چاه با کیفیت خواندن مقاله ی زیر را به شما پیشنهاد میکنیم.

ویژگی های تخلیه چاه اصولی:

تخلیه چاه اصولی بدون شک توسط شرکت های معتبر و با سابقه ی بالا انجام می گیرد. رعایت اصول ایمنی در تخلیه چاه با کیفیت شرط اول و اساسی است. بکارگیری روش های روز دنیا، دقت و در عین حال مهارت در عمل تخلیه چاه از دیگر ویژگی های تخلیه چاه اصولی می باشد.

تخلیه چاه باید به صورت کامل انجام گیرد و تمام فاضلاب تخلیه شود. پس از تخلیه فاضلاب نیاز چاه به بازسازی یا لایروبی توسط کارکنان مشخص می شود. لایروبی چاه خود یک مبحث جدا بوده و باید بطور دقیق و با پیشرفته ترین ابزار الات کف تراشی و رسوب زدایی انجام گیرد تا هیچ اسیبی به دیواره ی چاه وارد نشود.

مدت زمان تخلیه چاه نیز از دیگر عوامل تعیین کننده کیفیت تخلیه چاه فاضلاب می باشد. برای بالا بردن زمان تخلیه چاه از تانکرهای مکنده استفاده میکنند.

ابزار های بکار گرفته شده برای کارگر باید بسیار مقاوم بوده تا احتمال بروز هر اسیب را صفر نماید. بکارگیری طناب مقاوم، دستکش، کلاه، کفش ایمنی و هارنس مناسب می باشد.

قبل از تخلیه چاه باید از عدم وجود گازهای بسیار سمی مثل سولفید هیدروژن اطلاع پیدا کرد.

در نتیجه شرکت های تخلیه چاهی که از تانکر مکنده و انواع پمپهای ساکشن و مکنده، کارگران ماهر و بسیاری از وسایل و ابزار نوین استفاده می کنندمی توان به ان ها اعتماد کرد که عمل تخلیه چاه را با بالاترین کیفیت انجام می دهند.

Sewage-Truck

با بکارگیری مجهزترین تجهیزات تخلیه چاه و لایروبی چاه فاضلاب به صورت کاملا مکانیزه، شرکت سپهر سرویس به همراه تیم های مجرب و متخصص  آماده ی خدمت رسانی به مناطق مختلف تهران و حومه می باشد.

77 10 710 0912 تماس بگیرید