دلیل گرفتگی چاه فاضلاب و رفع آن

گرفتگی چاه فاضلاب و بالا زدن آب از کاسه ی توالت می تواند مانند یک کابوس برای هر منزل و اعضای ساکن آن باشد.

بالا زدن آب توالت و فاضلاب منزل ممکن است به طور مکرر رخ دهد و این موضوع برای افراد منزل نگران کننده خواهد باشد زیرا در برخی موارد مدت کوتاهی پس از تخلیه چاه فاضلاب دوباره شاهد بالا زدن آب توالت خواهند بود.

گاهی نیز دلیل بالا زدن آب توالت پر شدن چاه نیست و موضوع دیگری مسبب آن می باشد که باید توسط متخصص شرکت تخلیه چاه مورد بررسی قرار گیرد. در این قسمت به مهمترین دلایل گرفتگی و بالا زدن آب فاضلاب می پردازیم.

گرفتگی فاضلاب در اثر افتادن جسم خارجی در چاه توالت:

در منازلی که کودکان در آن جا حضور دارند یا در فضای توالت از قفسه های متعدد استفاده شده است، افتادن جسم خارجی در توالت زیاد دور از ذهن نیست. نکته ی مهم و اساسی در این باره این است که نمی توان با هر وسیله ای جسم خارجی را به درون چاه فاضلاب هدایت کرد زیرا ممکن است به سیستم لوله کشی فاضلاب منزل آسیب برساند. برای رفع گرفتگی توالت ایرانی یا خارجی در اثر گیر کردن جسم خارجی بهتر است از یک شرکت تخلیه چاه فاضلاب مشورت بگیرید و در صورت نیاز از متخصص شرکت بخواهید که با دستگاه های مخصوص در رفع گرفتگی توالت منزل به شما کمک کنند. در صورتی که صابون علت گرفتگی توالت شما می باشد می توانید مقاله ی زیر را مطالعه نمایید.

افتادن صابون در چاه توالت

گرفتگی در اثر پر شدن چاه توالت:

پرشدن چاه توالت ایرانی و خارجی نشانه هایی دارد که موجب می شوند هر چه زودتر اقدام به تخلیه چاه فاضلاب نمایید. زیاد شدن حشراتی مثل سوسک در توالت و افزایش بوی نامطبوع از مشکلاتی است که در اثر پر شدن چاه به وجود می آیند و برای هیچ کس خوشایند نیستند. این مشکل در منازل قدیمی بیشتر مشاهده می شود زیرا مدت زمان زیادی از طول عمر این چاه ها گذشته و رسوبات و لایه های فاضلاب در دیواره های چاه تجمع کرده و مانع از نفوذ آب به زمین می شوند که خود عاملی موثر در پر شدن مکرر چاه فاضلاب نیز می باشد. درست به همین دلیل است که افراد زیادی از پر شدن زود هنگام چاه منزل خود شکایت می کنند. در صورتی که شما نیز این مشکل را در منزل دارید تنها راه حل شما لایروبی چاه پس از تخلیه چاه می باشد.

I380X300_719519887629

شرکت سپهرسرویس با بکارگیری مجهزترین تجهیزات و نیروهای مجرب در زمینه ی تخلیه چاه و لایروبی چاه پس از تخلیه چاه آماده ی خدمت رسانی به شما شهروندان در تهران و حومه می باشد.

مطالب مرتبط:
مزایای لایروبی چاه


تراش و رسوب زدایی چاه و لایروبی بعد از تخلیه چاه

77 10 710 0912 تماس بگیرید